اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

افتتاح نخستین پروژه از طرح‌های مهر ماندگار فارس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به اینکه نزدیک به 60 درصد از پروژه‌های مهر ماندگار فارس تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، از افتتاح نخستین پروژه این طرح خبر داد.

افتتاح نخستین پروژه از طرح‌های مهر ماندگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی در سومین نشست بررسی طرح‌های مهر ماندگار فارس گفت: به زودی با حضور مسئولان کشوری، بیمارستان فراشبند به عنوان نخستین پروژه مهر ماندگار فارس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: تلاش دولت این است تا با تخصیص منابع و پیگیری‌های مستمر، پروژه‌هایی که در زمره طرح‌های مهر ماندگار قرار دارند را به سرانجام برساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: به زودی مرحله دوم شناسایی طرح‌های مهر ماندگار که دارای مشخصات ویژه‌ای هستند به اجرا در می‌آید و پروژه‌هایی در این مرحله شناسایی، انتخاب و به طرح‌های قبلی افزوده می‌شوند.

اردکانی با اشاره به رتبه دوم استان فارس به لحاظ تعداد طرح‌های مهر ماندگار در کل کشور خاطرنشان کرد: استان فارس از حدود 900 طرح مهر ماندگار، با اختصاص 62 طرح پس از استان خوزستان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در مورد تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار گفت: بخشی از این اعتبارات در قالب اعتبارات سال 90 به صورت 100 درصد تخصیص بوده و به بخش‌های دیگر نیز در قالب مازاد درآمد نفت، فروش اوراق مشارکت، سهام و اعتبارات سال91 اختصاص داده می‌شود.

اردکانی گفت: به زودی نخستین پروژه مهر ماندگار استان فارس در شهرستان فراشبند با حضور مسئولان کشوری در قالب یک بیمارستان 32 تختخوابی که اداره کل راه و شهرسازی فارس آن را احداث و دانشگاه علوم پزشکی تجهیز کرده است، به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول