اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خواستار شد

احداث راه‌های روستایی در قالب طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: مشکلات راه‌های روستایی نرماشیر در قالب طرح مهر ماندگار به استانداری کرمان اعلام شده است تا زمینه ساخت آنها فراهم شود.

احداث راه‌های روستایی در قالب طرح مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان نرماشیر اظهار داشت: شوراها باید برای فراهم کردن بستر مناسب توسعه با ایجاد انگیزه بین مردم برای همکاری و همراهی با برنامه‌های توسعه تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" ابراز داشت: تحقق این شعار به همت ملی نیاز دارد و باید با تعامل و همکاری شوراها و مدیران اجرایی شهرستان به این هدف بزرگ برسیم.

سام‌نژاد عنوان کرد: با تحقق شعار سال جاری به اهداف شهدا، ولایت و رضایت خدا نزدیک می‌شویم.

وی بیان کرد: موسسه تسنیم و بنیاد مهدویت با تأکید استاندار کرمان در شهرستان نرماشیر راه‌اندازی شده است و به زودی شعبه دیگری در بخش روداب نیز افتتاح می‌شود.

فرماندار نرماشیر افزود: شوراها و دهیاران همکاری لازم را در زمینه راه‌اندازی مؤسسه تسنیم و بنیاد مهدویت انجام دهند و جوانان را به حضور در این مؤسسه تشویق کنند تا فرهنگ مهدویت در سطح شهرستان گسترش پیدا کند.

وی عنوان کرد: اعتبارات مناسبی در زمینه آب، برق، کشاورزی، اشتغال و ... جذب شده و در سند پنج ساله توسعه شهرستان نیز به تصویب رسیده است.

این مسئول ابراز داشت: مشکلات راه‌های روستایی نرماشیر در قالب طرح مهر ماندگار به استانداری کرمان اعلام شده است تا زمینه ساخت آنها فراهم شود.

سام‌نژاد با اشاره به برخی کاستی‌ها و مشکلات فراروی شوراهای اسلامی از اعضای این مجموعه‌ها خواست با بهره‌گیری مناسب از حمایت مردمی برای برطرف کردن مشکلات و توسعه شهرها و روستاها با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اجتماعی حرکت کنند.

وی اظهار داشت: شوراها در زمینه ترغیب جوانان جویای کار برای نام‌نویسی در سامانه تعاون و رفاه اجتماعی و دریافت تسهیلات توسعه کشاورزی اقدام کنند.

فرماندار نرماشیر خواستار همکاری اعضای شوراها با پیمانکاران در زمینه کارهای عمرانی در سطح روستاها شد.

امام جمعه نرماشیر نیز در این نشست اظهار داشت: ماه رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است و خداوند این دو ماه را برای بیداری از خواب غفلت برای مردم قرار داده است.

روح‌الله ایران‌نژاد بیان کرد: ما باید خودمان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم، زیرا خداوند در ماه رمضان به صورت رسمی میهمانانش را دعوت کرده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول