اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

مطالعه طرح جامع گردشگری آبگرم گیوی

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: طرح جامع گردشگری آبگرم گیوی در سطح 44 هکتار مطالعه شده و با تصویب آن در جلسه کارگروه گردشگری استان زمینه اجرایی شدن آن فراهم می‌شود.

مطالعه طرح جامع گردشگری آبگرم گیوی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه ساماندهی مسایل گردشگری شهرستان کوثر اظهار داشت: برنامه‌های مدونی را برای توسعه سیمای گردشگری شهرستان در نظر داریم که احداث مجتمع تفریحی و توریستی آبگرم گیوی یکی از این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه شهرستان گیوی استعداد تبدیل شدن به قطب گردشگری استان را دارد، افزود: مجتمع تفریحی و توریستی آبگرم گیوی با مشارکت بخش خصوصی و با هدف توسعه گردشگری در شهرستان کوثر احداث می‌شود. 

رئیس‌ساداتی افزود: در این طرح افزایش ظرفیت حضور گردشگران مورد توجه قرار گرفته و این مجموعه بزرگ برای بهره‌برداری گردشگران احداث می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با احداث زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی بقیه کارها به همت سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود و از این ظرفیت به نفع رونق اقتصادی منطقه استفاده خواهیم کرد.

فرماندار کوثر بیان داشت: در کنار احیای آبگرم گیوی به عنوان یک مجتمع درمانی توریستی سعی می‌شود در این مجموعه سکوهای قایقرانی، ماهیگیری، رستوران، کافی‌شاپ، قهوه‌خانه سنتی، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی سلامت، کمپینگ‌های گردشگری، پارک بازی‌کودکان و غرفه‌های صنایع دستی ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: در کنار این مجموعه از دریاچه سد گیوی نیز به عنوان یک منطقه مستعد استفاده و در قالب این طرح هتل، فضاهای ورزشی، فرهنگی، هنری و سرگرمی نیز پیش‌بینی شده است.

فرماندار کوثر گفت: طرح جامع گردشگری آبگرم گیوی جزو مصوبات شورای برنامه‌ریزی و کار گروه میراث فرهنگی استان اردبیل است که نسبت به اجرایی شدن فازهای آن اقدامات خوبی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رییس‌ساداتی در پایان سخنان خود به ایجاد ظرفیت‌های اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: توسعه و رونق گردشگری و صنایع وابسته آن زمینه خوبی را برای ایجاد فرصت‌های اشتغال به وجود می‌آورد که امیدواریم همه آنها به رونق اقتصادی این منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول