اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

قابلیت‎های گردشگری رامیان جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رامیان به خاطر شرایط جغرافیایی که دارد از قابلیت‌های گردشگری بالایی برخوردار است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد.

قابلیت‎های گردشگری رامیان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‎های گردشگری شهرستان رامیان، اظهار داشت: وجود آب و هوای خوش از مناظر بکر و زیبا در کنار قله قلعه‎ماران است که بام استان گلستان محسوب می‎شود و مورد توجه کوهنوردان و گردشگران زیادی است.

وی تصریح کرد: در کنار چشمه گل رامیان، باغ تاشته، جنگل انجیر چشمه، تخت النگ و منطقه گردشگری بادو در جنوب شهرستان رامیان و آبشارها و غار شیرآباد در جنوب شهر خان به‎بین و پارک جنگلی و کوه سنگی در دلند و بسیاری از تفرجگاه‎های طبیعی سطح شهرستان این نکته را یادآور می‌کند که اگر به صنعت گردشگری این شهرستان توجه بیشتری شود هم در بحث اشتغالزایی مؤثر است و هم از لحاظ اقتصادی تاثیرات خوبی را برای مردم منطقه به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کلنگ‎زنی طرح روشنایی‌های مسیر روستای توریستی پاقلعه و قلعه ماران که با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی آغاز شده، یک شروع خوب برای انجام طرح و برنامه‎های زیربنایی در سطح شهرستان رامیان خواهد بود.

صابری افزود: امیدواریم با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعامل سایر ادارات و البته ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به این بخش در آینده نزدیک شاهد کلنگ‎زنی و افتتاح طرح‎های خوب و مثبتی در حیطه گردشگری و صنایع دستی این شهرستان باشیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز شاهد برگزاری جشنواره بازی‎های بومی و محلی و غذاهای سنتی در رامیان بودیم و این خود یک اتفاق فرخنده و مبارک برای حفظ آداب و رسوم و توجه به فرهنگ‎های شیرین گذشته است و با توجه به اینکه رامیان از دیرباز سهم عمده‎ای در صنایع دستی به ویژه بافت لباس‎های ابریشمی داشته انتظار است در این بخش شاهد تحولات عظیمی باشیم و بازارهای مربوط به کالاها و غذاهای سنتی را برای بازدید و خرید گردشگران مهیا کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول