اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته بهزیستی/

طرح‌های مددجویان بهزیستی میبد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی، طرح‌های مددجویان بهزیستی میبد افتتاح و بهره‌برداری شد.

طرح‌های مددجویان بهزیستی میبد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، امروز همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی مرکز روزانه معلولان جسمی حرکتی میبد و نخستین کارگاه زیلوبافی گروه همیار زنان سرپرست خانوار میبد راه‌اندازی شد.

مرکز روزانه معلولین جسمی حرکتی میبد با حضور مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، مدیرکل و معاونان بهزیستی استان و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

این مرکز با هدف پذیرش معلولان جسمی - حرکتی و ارائه خدمات کاردرمانی، گفتار درمانی و آموزش به معلولان سنین مختلف راه‌اندازی شد.

این مرکز با هزینه‌ای معادل 6 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.امروز همچنین نخستین کارگاه زیلوبافی گروه همیار زنان سرپرست خانوار بهزیستی میبد افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این کارگاه که با حضور مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، مدیرکل و معاونان بهزیستی استان و جمعی از مسئولان شهرستان میبد برگزار شد، مدیرکل بهزیستی استان یزد اظهار داشت: این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیون تومان راه‌اندازی شده است و در حال حاضر زمینه اشتغال هفت نفر از زنان سرپرست خانوار را فراهم آورده است.

محمدحسین رحیمی نسب با اشاره به 52 وظیفه که بر عهده بهزیستی گذاشته شده است، عنوان کرد: کنترل ورودی‌ها از طریق پیشگیری و افزایش خروجی‌های آن با توانمندسازی جامعه هدف، مهم‌ترین سیاست بهزیستی است.

وی اشتغال را یکی از محورهای توانمندسازی دانست و گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای خانواده‌های زیر پوشش، منجر به توانمند شدن جامعه هدف بهزیستی و در نهایت افزایش خروجی‌های بهزیستی می‌شود.

از 24 تا 30 تیرماه هفته بهزیستی تعیین و نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول