اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 22 تیر ماه سال جاری صورت گرفت

معرفی 800 فقره پرونده توسعه کشاورزی به بانک‏ها در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تا 22 تیر ماه سال جاری 803 فقره پرونده در زمینه توسعه کشاورزی به بانک‏های استان زنجان معرفی شده است.

معرفی 800 فقره پرونده توسعه کشاورزی به بانک‏ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‏پور ظهر امروز در یازدهمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: تاکنون 137 مصوبه با مصوبات شهرستان ایجرود در ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 78 مصوبه در ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: 59 مصوبه نیز در جلسات مشترک با شهرستان‏های استان به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 55 جلسه در شهرستان‏های استان زنجان برگزار شده است، اضافه کرد: تصویب 442 مصوبه از مهم‏ترین نتایج این جلسات به شمار می‏‌رود.

وی با اشاره به اینکه تا جلسه نهم ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان 118 مصوبه تصویب شده است، ادامه داد: با اجرایی‌شدن 76 مصوبه در مجموع 70 درصد از مصوبات ستاد توسعه کشاورزی استان عملیاتی شده و به بهره‏‌برداری رسیده است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه تاکنون پرونده‏‌هایی با مبلغ 242 هزار میلیون ریال به بانک‏های استان معرفی شده است، تصریح کرد: بخش عمده‏‌ای از پرونده‎ها در 20 روز گذشته به بانک‏ها معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‏‌بینی‏‌های صورت گرفته در شهرستان ابهر باید تا 15 تیر ماه سال جاری به میزان 43 هزار میلیون ریال پرونده به بانک معرفی می‏‌کردند، یادآور شد: تاکنون در این شهرستان به 60 درصد از تعهدات عمل شده و 40 درصد نیز باقی مانده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ایجرود نیز تا 15 تیر ماه مقرر بود پرونده‏‌هایی با میزان اعتبار 2 میلیارد تومان به بانک معرفی شود، افزود: تاکنون 161 درصد از این تعهدات محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات شهرستان خرم‏دره در معرفی پرونده‏‌ها به بانک‏‌ها 750 میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: تاکنون 67 درصد از تعهدات این شهرستان محقق شده است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه میزان تعهدات شهرستان زنجان در زمینه معرفی پرونده‏‌های طرح توسعه ستاد کشاورزی به بانک‏ها 3 میلیارد و 250 میلیون تومان بود، ادامه داد: در حال حاضر 274 درصد از تعهدات شهرستان محقق شده است.

وی یادآور شد: میزان تعهدات شهرستان طارم در معرفی پرونده‏‌های طرح‎های توسعه به بانک‏ها 2 میلیارد و 350 میلیون تومان بود، تصریح کرد: تاکنون 56 درصد از این تعهدات تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه میزان تعهدات شهرستان ماهنشان در معرفی پرونده‎های توسعه کشاورزی به بانک‏ها 2 میلیارد و 150 میلیون تومان برآورد شده است، اضافه کرد: تاکنون 233 درصد از این تعهدات محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان زنجان با تحقق 274 درصدی تعهدات خود در رتبه نخست استانی قرار دارد، ادامه داد: شهرستان ماهنشان با تحقق233 درصدی در رتبه دوم و شهرستان ایجرود با تحقق 128 درصدی تعهدات در رتبه سوم استانی قرار دارد.

نهاوندی‏پور با اشاره به اینکه در مجموع تعداد پرونده‏‏‌های معرفی شده به بانک 22 تیر ماه سال جاری 803 فقره عنوان شده است، خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات بانکی نیز تاکنون 24 میلیارد تومان بوده است در حالی که 18 میلیارد تومان پیش‏‌بینی شده بود.

در ادامه این جلسه فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه 350 پرونده در زمینه دامداری‏‌های کوچک در دست اقدام است که نیاز به 7 میلیارد تومان تسهیلات دارد، ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در بانک‏های شهرستان و تخصیص 15 درصد از هزینه‏‌های اجاره‌نامه به محضرها از دیگر مشکلات شهرستان ماهنشان محسوب می‏‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول