اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

توسعه کشاورزی تحریم‏ها را بی‏اثر می‏سازد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی، توسعه کشاورزی را راهی برای بی‏اثرسازی تحریم‏های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران خواند.

توسعه کشاورزی تحریم‏ها را بی‏اثر می‏سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا سائلی پیش از ظهر امروز در آیین قدردانی از بهره‏برداران نمونه شهرستان دماوند که با حضور معاون فرماندار دماوند، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و جمع کثیری از بهره‏برداران برگزار شد، اظهار داشت: کشاورزی را باید برترین ثروت بشری قلمداد کرد.

وی ادامه داد: اگر کشاورزی را از ما بگیرند و سپس تحریم کنند، حکومت را از ما می‏گیرند؛ اما اگر از بنیه کشاورزی توانمندی برخوردار باشیم، هیچ قدرتی بر ما مستولی نمی‏شود.

سائلی اضافه کرد: قدرت و عزت امروز ایران مرهون هدایت‏های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و وجود مردمانی ولایی و انقلابی است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ایام فرخنده ماه شعبان، رهبری واقعی را امری عاشقانه خواند و ادامه داد: در سایه تحکم و دستور نمی‏توان کسی را برای رشادت به میدان حق علیه باطل آماده کرد و حماسه‏هایی مانند آن نوجوانی که در اسارت رژیم بعث، خبرنگار بی‏حجاب را به رعایت حجاب امر کرد، آفرید.

سائلی اضافه کرد: رشادت‏های دلیر مردان و شیر زنان این مرز و بوم اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشانه عشق و علاقه زایدالوصف آنها به رهبری بزرگ و عاشق همچون امام راحل(ره) بود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی، امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان، رهبر فرزانه انقلاب را بزرگانی از وجود مردانی الهی همچون حضرت امام حسین (ع) خواند.

وی تصریح کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نیز به همراه یاران و فرزندان بزرگوار خود به صحرای کربلا گام گذاشت و خود را وقف حفظ و صیانت از اسلام کرد و به نمونه واقعی و اصلی رهبری عاشق تبدیل شد.

سائلی اضافه کرد: "ماکسول" به عنوان یکی از اندیشمندان دنیای غرب در کلیات کتابی تحت عنوان "قانون طلایی مدیریت" پس از قرن‏ها به همان اصل "هر آنچه را برای خود می‏پسندی، برای دیگران هم بپسند" موجود در مکتب اسلام می‏پردازد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول