اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

راهپیمایی بیداری اجتماعی حجاب در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: راهپیمایی بیداری اجتماعی حجاب در تمام مازندران برگزار می‌شود.

راهپیمایی بیداری اجتماعی حجاب در مازندران برگزار می‌شود

محمد مهدوی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان در شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: رمز موفقیت هر سه شورای آموزش و پرورش شهرستان بابل، به دلیل به‌کارگیری اعضای فرهیخته‌ای است که مفتخر به درجه یادگار ماندگار شده و توانستند با قدرت و دلگرمی بیشتر به ماموریت ذاتی خود در اجرای این سند بپردازند.

وی افزود: در اجرای طرح سند تحول بنیادین نه تنها از همه ظرفیت‌های شوری آموزش و پرورش بلکه از همه سرمایه شهرستان از جمله ائمه جمعه، فرهیختگان و روحانیان استفاده شد.

فرماندار بابل اظهار داشت: همچنین برای اجرای بهتر سند تحول از ظرفیت شوراهای اسلامی، بخشدار، دهیاران، نیروی بسیج و فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز استفاده کردیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر آموزش و پرورش بابل بیان کرد: کسب رتبه نخست قرائت قرآن و اذان استان، مقام نخست کنکور در رتبه زیر هزار استان، رتبه برتر استانی در هدایت تحصیلی، رتبه اول استان در المپیاد علمی وعملی، مقام اول رعایت جنسیت دانش‌آموزان، مقام نخست ثابت ماندن شیفت صبح و همچنین مقام اول خیران مدرسه‌ساز استان در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش، مسکن‌ساز و انجمن حمایت از زندانیان است.

مهدوی با اشاره به اینکه شهرستان بابل در بخش موقوفات مقام اول کشوری دارد، گفت: در نخستین جشن گلریزان در جشن نیکوکاری، خیران بابل 180 میلیون تومان به کمیته امداد بابل و در سال گذشته نیز سه برابر تملک و دارایی به دستگاه‌های اجرایی کمک کردند.

وی اذعان کرد: با پیشنهاد امام جمعه بابل مبنی بر برپایی مراسم راهپیمایی در تولد حضرت فاطمه (س) در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در کوتاه‌ترین زمان اجرا شد که تبدیل به جشن خیابانی و برنامه‌ای درباره بیداری اجتماعی در امر حجاب و عفاف شد.

مهدوی اظهار داشت: این برنامه قرار است در همه شهرهای استان برای امنیت اجتماعی در حوزه فرهنگی انجام گیرد که این اقدام تجربه‌ای شد تا در حوزه گسترده‌تری در آینده به اجرا درآید. 

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول