اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

برای ارتقای سلامت باید همکاری‌ها بین دستگاه‌ها افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم باید همکاری‌ها و هماهنگی‌ها بین دستگاه‌ها گسترش یابد.

برای ارتقای سلامت باید همکاری‌ها بین دستگاه‌ها افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی عصر امروز در جلسه کار گروه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده اظهار داشت: بهداشت و سلامتی ضروری‌ترین نیاز جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت سلامتی و بهداشت در جامعه امروز گفت: امروزه در کشورهای پیشرفته، بهداشت و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون فرماندار خدابنده افزود: کارگروه سلامت و امنیت غذایی نقش مستقیمی را در سلامت جامعه ایفا می‌کند و به همین دلیل از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را رسیدگی به آخرین وضعیت بهداشتی شهرستان برشمرد و افزود: توجه به بهداشت کشتارگاه‌ها، آب شرب روستاها، نانوائی‌ها و دیگر صنوف باید از مهم‌ترین اولویتهای این کارگروه باشد.

خلجی تصریح کرد: برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم باید همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گسترش یافته و تضمین سلامت و امنیت غذایی جامعه در گرو اجرای دقیق مصوبات این کارگروه باشد.

وی با تاکید بر اجرای مصوبات این کارگروه خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این اهداف، مردم می‌توانند با امنیت و آرامش مواد غذایی را مصرف کنند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش‌ها و موانع و مشکلات در امر بهداشت و درمان و ارائه راهکارهای مناسب پرداختند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول