اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

پرداخت مقرری بیکاری به بیش از 2 هزار نفر بیمه شده بوشهری

خبرگزاری فارس: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 2 هزار و 120 نفر از بیمه‌شدگان استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

پرداخت مقرری بیکاری به بیش از 2 هزار نفر بیمه شده بوشهری

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت:‌ اداره کل تامین اجتماعی در راستای وظیفه خود تسهیل امور مربوط به بیمه را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره تلاش می‌کنیم خدمات تامین اجتماعی را در کمترین زمان به افراد زیرپوشش ارائه کنیم.

وی افزود: اولویت ما برای پرسنل، آموزش و مهارت بیمه‌ای به منظور خدمات‌رسانی بهتر به بیمه‌شدگان بوده و در همین راستا دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شده و می‌شود.

رازه گفت: در همین ارتباط بیش از 320 هزار نفر ساعت آموزش مختلف به پرسنل صورت گرفته که نتیجه مثبتی نیز در خدمات بیمه‌ای داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: بیمه‌شدگان باید به دستورالعمل‌های سازمان تامین اجتماعی در موضوعات مختلف توجه داشته باشند تا در زمان تمدید دفترچه با مشکلی مواجه نشوند و نمونه آن ثبت کد ملی در دفترچه‌های بیمه است که بیمه‌شدگان باید کد ملی خود را در دفترچه بیمه ثبت کنند.

رازه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی این کار را با هدف تسهیل و تسریع در روند خدمات‌رسانی بیمه‌ای به افراد زیرپوشش انجام می‌دهد.

وی با تشریح خدمات مقرری‌بگیران در استان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 120 نفر از بیمه‌شدگان استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که عمده این افراد در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای افزایش بهره‌وری در امور شورای اداری در شهرستان‌ها برگزار کردیم و این امر موجب شد تا بسیاری از مشکلات هم استانی‌ها در شهرستان‌ها حل شود.

رازه گفت: تشکیل این نشست‌ها در شهرستان‌ها موجب شد تا مشکلات تامین اجتماعی با کارفرمایان حل و فصل شود.

رازه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین امور ما در سال جاری توسعه بیمه زنان سرپرست خانوار زیرپوشش سازمان‌های حمایتی است و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم نیز صورت گرفته است.

وی گفت: تقسیط حق بیمه واحدهای ساختمانی، افتتاح دو شعبه اقماری در شهرستان بوشهر و دشتستان، پیگیری شکل‌گیری تشکیل کانون عالی بازنشستگی با همکاری 7 کانون بازنشستگی شهرستان‌های استان را نیز امسال در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول