اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان خبر داد

درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در مسابقات کشوری قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوهبنان از درخشش دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی‌ خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در مسابقات کشوری قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه ظهر امروز در دیدار استادان و دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن و معارف اسلامی با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: پنج دانش‌آموز کوهبنانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی راه یافتند.

وی بیان داشت: احسان صالحی دانش‌آموز سال چهارم در رشته ریاضی و فیزیک از دبیرستان شهید باهنر کوهبنان موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته نهج‌البلاغه شد.

نیکخواه عنوان کرد: احمد ایزدی دانش‌آموز سال اول راهنمایی از مدرسه نمونه شهید رجایی عنوان ششم این دوره از مسابقات قرآن و معارف اسلامی کشور را از آن خود کرد.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده پس از برگشت از مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی در اصفهان مورد استقبال مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش کوهبنان قرار گرفتند.

نیکخواه این موفقیت را به استادان نهج‌البلاغه به ویژه استاد محمدجواد یوسف‌زاده، مربیان مدارس، خانواده‌های دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی کوهبنان تبریک گفت.

در این نشست امام جمعه کوهبنان با تبریک به نام‌آوران مسابقات نهج‌البلاغه و تشکر از اساتید و دست‌اندرکاران این مسابقات گفت: در جامعه ایران اسلامی با توجه ویژه مقام معظم رهبری به مسائل قرآنی و وجود شبکه قرآنی رو به رشد است.

حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا با بیان اینکه ما باید اهل بیت را در کنار قرآن داشته باشیم، افزود: نهج البلاغه به عنوان یادگار امیرالمومنین (ع) در بین ما است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در مقدمه وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود یکی از افتخارات جهان اسلام را نهج‌البلاغه می‌داند به این امید که ما بتوانیم قطره‌ای از این دریای وسیع و ژرف را بنوشیم تا تشنگی معنوی خود را رفع کنیم.

صالح‌نیا بیان داشت: امیرالمومنین (ع) گل سرسبد هستی و خلقت پس از پیامبر است، پس باید تلاش کنیم تا هم نهج‌البلاغه و هم مولا علی(ع) را از مظلومیت و غربت نجات دهیم.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: نهج‌البلاغه اثری جاودانه و ماندگار در دل تاریخ و اعصار است و هیچ‌گاه غبار زمان نمی‌تواند بر سیماى پرفروغ آن پرده کهنگى و فراموشى بیفکند و ذره‌ای از جلوه و شکوهش بکاهد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول