اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل:

اجازه واردات گوشت از استان سیستان به آمل داده شد/ توزیع روزانه 4.5 تن مرغ

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با تاکید بر اینکه به دلیل بیماری تب کنگو گوشت وارداتی به این شهرستان نداشته‌ایم، اعلام کرد: در آستانه ماه رمضان اجازه واردات گوشت از استان سیستان به آمل داده شده است.

اجازه واردات گوشت از استان سیستان به آمل داده شد/ توزیع روزانه 4.5 تن مرغ

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه در شرایط حاضر اولویت نظارت بر اقلام بر روی مرغ مصرفی شهروندان است، بیان کرد: در مرحله اول توزیع، مرغ در اختیار تعدادی واحد صنفی قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای گذشته مرغ سهمیه‌ای شهرستان آمل در اختیار اتحادیه مرغداران قرار گرفته است تا در میان واحدهای صنفی شهرستان توزیع شود.

زمانی با اشاره به اینکه اجازه دو نرخی شدن مرغ را در یک واحد صنفی نمی‌دهیم، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم مرغ‌های دولتی را در واحدهای صنفی توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان تمهیدهای ویژه‌ای در راستای تامین مرغ مورد نیاز مردم صورت گرفته است، اظهار داشت: روزانه 4.5 تن مرغ برای توزیع در واحدهای تعیین شده در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرگانی آمل با تاکید بر اینکه در راستای تامین گوشت قرمز نیز به دلیل بیماری تب کریمه کنگو هیچگونه گوشت وارداتی به این شهرستان در ماه‌های اخیر نداشته‌ایم، افزود: در آستانه ماه رمضان اجازه واردات گوشت از استان سیستان به آمل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تا آغاز ماه رمضان گوشت موردنیاز شهرستان وارد می‌شود، اظهار داشت: این گوشت با نظارت بازرگانی در شهرستان توزیع خواهد شد.

زمانی با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم قیمت گوشت مرغ را نیز بر اساس قیمت‌های اعلام شده کنترل کنیم، اظهار داشت: این گوشت با نظارت دامپزشکی اجازه توزیع خواهد داشت.

وی از اختصاص سهمیه 30 تنی برنج به شهرستان آمل خبر داد و گفت: این برنج از نوع شیرودی است و با قیمت یک‌هزار و 750 تومان در دو فروشگاه بسیجیان و مرتضوی آمل توزیع می‌شود.

انتهای‌ پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول