اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی:

انسجام ملی به واسطه تحریم بالا رفته است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و انسجام ملی به واسطه تحریم‌های اخیر دشمن بالا رفته است.

انسجام ملی به واسطه تحریم بالا رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی‌ موسوی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد در مورد موج جدید تحریم‌های دشمن اظهار داشت:‌ از یک سال قبل دشمن با تحریم‌های گوناگون خود قصد فلج‌کردن روحیه مردم را داشت اما به واسطه تحریم‌های اخیر، وحدت و انسجام ملی بالا رفته است.

وی افزود: هدف استکبار‌ جهانی، جلوگیری از پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه علمی است.

موسوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، تدابیر هوشمندانه‌ای در مورد تحریم‌های اخیر انجام داده است، گفت: برنامه‌ریزی هدفمند در راستای تحریم‌های اخیر انجام شده و این تحریم‌ها به یک فرصت ارزشمند برای پیشبرد همه‌جانبه کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم لامرد و مهر در بخش دیگر سخنانش به مجمع نمایندگان استان فارس اشاره و بیان داشت: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان فارس از انسجام و همدلی فراوانی برخوردار هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اکثر نمایندگان استان فارس در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافته‌اند.

موسوی خطاب به مسئولان ادرات و نهادهای دولتی لامرد خاطرنشان کرد: باید راندمان و تلاش مسئولان ادارات افزایش پیدا کند و خروجی آن، خدمت صادقانه به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از سایت صنایع انرژی‌بر لامرد گره‌گشای مشکل بیکاری استان فارس است، تصریح کرد: باید طرح‌های صنعتی موجود در شهرستان لامرد از جمله سایت صنایع انرژی‌بر هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد چراکه کلید معضل بیکاری در این استان است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان‌های لامرد و مهر این منطقه را عالمانه اداره می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول