اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

رشادت‏های شهدا بر اثر تربیت صحیح والدین آنها ایجاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دلاورمردی‏ها و رشادت‏های شهدا که نشان از عمق اعتقادات معنوی آنها داشت، بر اثر تربیت صحیح والدین آنها ایجاد شده است.

رشادت‏های شهدا بر اثر تربیت صحیح والدین آنها ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد امشب به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، مشاور امور ایثارگران فرمانداری و رئیس اداره ثبت احول این شهرستان با حضور در منزل شهیدان طهماسبی، دادصفت، میربابایی و طاهری با خانواده معظم آنها دیدار کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: هر کدام از شهدای گرانقدر که در دوران جوانی، جان پرارزش خود را فدای آرمان‏ها و اهداف بلند اسلام و دفاع از میهن اسلامی خود کردند، جز رضای خداوند متعال را در نظر نداشتند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این دلاورمردی‏ها و رشادت‏های شهدای گرانقدر که نشان از عمق اعتقادات معنوی آنها داشت، در اثر تربیت صحیح پدران و مادران آنها ایجاد شده بود که توانست انقلاب اسلامی را به برکت خون مطهر همان شهدا بیمه کند.

وی به دسیسه‏ها و توطئه دشمنان در طول تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام در طول این سال‏ها از هرگونه ترفندی علیه ملت ایران استفاده کردند تا ما را از اهداف خود منحرف کنند اما خداوند متعال به واسطه خون شهدا ملت ایران را از همه این خطرات حفظ کرد و ایران اسلامی را در تارک جهان اسلام به عنوان حمایت‏کننده از مظلوم قرار داد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک نمونه و اسوه در جهان مطرح شود و همه ملت‏های آزاده را به رهایی از زیر سلطه استعمار تشویق کند، به واسطه لطف خدا، خون مطهر شهدا و نعمت ولایت و رهبری‏های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

قاسمی‏فرزاد پدران و مادران شهدا را مایه افتخار و سربلندی ملت ایران دانست و ادامه داد: قطعاً نام شما در کنار نام شهید گرانقدرتان در برگ زرین تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند و آیندگان به آن افتخار خواهند کرد که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی به پیشگاه خداوند متعال اهدا کردید.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول