اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی صورت گرفت

تجدید پیمان کارکنان بهزیستی استان مرکزی با آرمان‌های شهدا

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی مدیران، معاونان و کارکنان بهزیستی استان مرکزی با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

تجدید پیمان کارکنان بهزیستی استان مرکزی با آرمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر کل بهزیستی استان مرکزی صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای اراک اظهار داشت: شهدا و ایثارگران برای رسیدن به این مقام و منزلت جانفشانی کردند که ما باید همیشه قدردان ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان باشیم.

رضا ربیعی افزود: شهدا با نثار جان و هستی خود آزادی و عزت و سربلندی را برای تک تک ملت ایران به ارمغان آوردند که همه اقشار جامعه باید نسبت به پرداختن به زندگی شهدا و ادای دین به آنان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهادت و تبیین شخصیت رزمندگان و شهدای انقلاب باید در تمام طول سال در زندگی ما ساری و جاری باشد و به هفته و روز خاصی موکول نشود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بهزیستی استان مرکزی دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این از افتخارات این نهاد به شمار می‌رود.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه از 25 تا 31 تیر ماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است گفت: در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت تحقق شعار سال و با رویکرد توانمندسازی و حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای هر روز از هفته بزرگداشت بهزیستی شعار و برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است که برنامه‌های روزانه با محوریت شعار همان روز اجرا می‌شوند بیان داشت: گلباران قبور شهدا، افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، افتتاح مرکز بهبودی اقامتی رهجویان امید، شرکت در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته بهزیستی و... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بهزیستی در استان مرکزی است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول