اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق مهر امام رضا(ع)

144 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در کردستان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان کردستان گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) از سال 1385 تاکنون 144 میلیارد تومان در زمینه حمایت از طرح‌های اشتغالی خرد و حمایت از فرصت‌های شغلی در استان تسهیلات پرداخت نموده است.

144 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در کردستان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد رحیمی پیش‌ازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه‌های خبری استان کردستان اظهار داشت: این میزان تسهیلات در مجموع به 23 هزار و 765 طرح خوداشتغالی اختصاص یافته و زمینه 28 هزار و 518 فرصت شغلی را در استان کردستان فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان اولین مصوبه سفر استانی هیئت دولت به استان خراسان رضوی یکی از برنامه‌های این صندوق اعطای تسهیلات ازدواج بود که در آن مقطع از زمان با افزایش میزان تسهیلات ازدواج از 6 میلیون ریال به 25 میلیون ریال گام‌های موثری در این زمینه برداشته شد.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان کردستان بیان داشت: رویکرد صندوق مهر امام رضا(ع) از سال 88 تغییر یافته و حمایت از طرح‌های اشتغالزایی خرد در دستور کاری این صندوق قرار گرفت.

رحیمی تصریح کرد: در همین راستا تنها در سال 1390، 53 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی برای 7 هزار و 761 فرصت شغلی پرداخت شد که نسبت به سنوات گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار است.

وی همچنین پرداخت تسهیلات کارفرمایی و کارآفرینی را از دیگر برنامه‌های قابل ذکر صندوق امام رضا(ع) در استان دانست و خاطرنشان کرد: طی شش سال گذشته 44 فقره تسهیلات کارفرمایی به مبلغ یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان از محل منابع داخلی صندوق و تفاهم‌نامه با بانک توسعه تعاون به جویندگان کار که قصد ایجاد شغل داشتند، پرداخت شد.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان کردستان گفت: این صندوق همچنین توانسته است در راستای افزایش توان خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به اقشار مختلف جامعه و ترویج سنت قرض‌الحسنه با راه‌اندازی دو شعبه دریافت و پرداخت و افتتاح حساب، سه هزار و 741 فقره تسهیلات خوداشتغالی به همشهریان عزیز پرداخت نماید.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان توانسته‌ایم با جذب 53 میلیارد تومان بودجه اشتغال در سال 1390 به عنوان سومین استان کشور مطرح بشویم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول