اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده جیرفت از استقرار شرکت توزیع برق جنوب کرمان در شمال استان‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شرکت توزیع برق جنوب کرمان در شمال این استان واقع شده، مشکلات زیادی در زمینه برق برای مردم به وجود آورده است.

انتقاد نماینده جیرفت از استقرار شرکت توزیع برق جنوب کرمان در شمال استان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی عصر امروز در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: وظیفه نماینده مجلس تصویب قوانین و پیگیری و نظارت بر اجرای آنها است.

وی افزود: مشکل نوسانات برق یک مشکل عام در کل منطقه جنوب کرمان است که باید مسئولان به صورت جدی آن را پیگیری کنند.

عارفی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت توزیع برق جنوب کرمان در شمال این استان واقع شده است، مشکلات زیادی در زمینه برق برای مردم به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه 19 هکتار زمین این روستاها با مشکل مستثنیات مواجه است، ابراز داشت: کل زمین‌های دارای این مشکل در جنوب کرمان بیش از 65 هزار هکتار هستند.

عارفی عنوان کرد: در سال گذشته 170 میلیارد ریال بودجه به بخش مسکن طرح کپرزدایی در کل منطقه جنوب کرمان اختصاص یافته که در حال حاضر با کمبود اعتبار مواجه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مشکل مسکن در طرح کپرزدایی که شامل هفت هزار واحد در جنوب کرمان است تا پایان سال جاری برطرف می‌شود.

مسعود عادلی بیان داشت: در زمینه خوداشتغالی این کمیته آمادگی اعطای تسهیلات به تمام افراد واجد شرایط را دارد.

مدیر اداره امور برق شهرستان جیرفت همچنین در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس مشکل اصلی افت ولتاژ برق را افت ولتاژ در شبکه سراسری دانست و اظهار داشت: در 120 نقطه روستایی و 200 نقطه شهری با مشکل افت ولتاژ برق مواجه هستیم.

غلام میرزایی خاطرنشان کرد: 65 درصد افت ولتاژ برق در شهرستان جیرفت به دلیل انشعاب‌های غیرمجاز رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول