اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

فعالیت‌ اصلی بهزیستی جلوگیری از فروپاشی خانواده‌های مشکل‌دار است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: کانون اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی، پیشگیری از فروپاشی زندگی افراد و خانواده‌هایی است که به علت مشکلات اقتصادی و ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی دچار آسیب‌پذیری شده‌اند.

فعالیت‌ اصلی بهزیستی جلوگیری از فروپاشی خانواده‌های مشکل‌دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، کار و تلاش در نهادهایی همچون بهزیستی را عبادت و خدمت خالصانه دانست و اظهار داشت: کار در بهزیستی یکی از کارهای مقدس است زیرا بندگانی که از این سازمان خدمت دریافت می‌کنند از قشر مستضعف جامعه و از بندگان خوب خدا هستند.

وی ادامه داد: کانون اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی، پیشگیری از فروپاشی زندگی افراد و خانواده‌هایی است که به علت مشکلات اقتصادی و ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی دچار آسیب‌پذیری و ناتوانی‌های مختلف شده‌اند و یا از معلولیت‌های جسمی و روانی رنج می‌برند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بهزیستی و مرکز جامع توانبخشی گفت: از آنجا که رسالت سازمان بهزیستی، بهتر زیستن است، لازم است که تمام مسئولان و مردم نهایت همکاری را با اقشار تحت پوشش این سازمان داشته باشند تا آن شاهد پیشرفت کیفی سطح زندگی این عزیزان باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک همچنین ضمن تقدیر و قداردانی از زحمات پرسنل تأمین اجتماعی شهرستان، افتخار این نهاد را خدمتگذاری به لایق‌ترین و نیازمندترین اقشار جامعه دانست و اظهار داشت: احسان و دستگیری از مستمندان توفیق الهی است که تنها نصیب عده ای خاص می‌شود که سزاوار لطف پروردگارند و این افتخار در این منطقه به شما داده شده و لذا باید همچون گذشته با تمام توان در کمک رسانی به جامعه مستمند و کارگری و ... تلاش نمایید.

دهقانی گفت: مردم جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارند و با توجه به رکن اساسی دولت نهم و دهم که خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، مدیران و مسئولان اداری باید همواره در برابر مردم پاسخگو بوده و مهم‌ترین هدف از خدمت در نظام اسلامی را رضایت‌مندی مردم بدانند.

وی بیان اینکه هدف از خدمت‌رسانی باید رضای خدا باشد، ادامه داد: تا جایی که می‌توانیم باید به مردم خدمت کنیم و تکریم ارباب رجوع و حفظ ارزش‌های اسلامی در اداره‌ها را یک اصل در کارهای خود بدانیم و آن را نهادینه کنیم.

سرپرست فرمانداری بستک در این نشست به خدمت بی منت به مردم، تکریم ارباب رجوع، نظم و انظباط اداری و ... تأکید کرد.

در ادامه این نشست محمد طاهر بنازل به‌عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان، ابراهیم نبی‌زاده به‌عنوان سرپرست راه و شهرسازی، علی یوسفی به‌عنوان رئیس بانک کشاورزی و عباس مویدی به‌عنوان رئیس جهادکشاورزی شهرستان بستک معرفی و از خدمات مدیران سابق آن ادارات قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول