اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آب و فاضلاب اسدیه خبر داد

رفع مشکل قطعی آب با ساخت مخزن 2000 مترمکعبی در طبس

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آب و فاضلاب اسدیه گفت: با ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی در طبس مشکل قطعی آب این منطقه حل می‌شود.

رفع مشکل قطعی آب با ساخت مخزن 2000 مترمکعبی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، شهرام خسروی بیژائم به جزئیات روند پیشرفت مخزن 2 هزار مترمکعبی طبس اشاره و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مخزن 5 میلیارد ریال برآورد شده است که باید ظرف مدت 14 ماه به پایان برسد.

وی احداث این مخزن را یکی از نیازهای اساسی شهر طبس عنوان کرد و افزود: امید است با کمک مسئولان شهرستان اعتبار لازم تامین شود.

سرپرست امور آب و فاضلاب اسدیه به مشخصات فیزیکی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: این مخزن در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع ساخته می‌شود که با پیگیری‌های صورت‌گرفته کار تملک این زمین در حال انجام است.

خسروی بیژائم یادآور شد: حجم این مخزن 2 هزار مترمکعب است که جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 200  نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی به ضرورت تسریع در ساخت این پروژه اشاره کرد و گفت: شهر قهستان به ویژه منطقه درخش آن به دلیل نبود مخزن مورد نیاز با مشکل قطعی آب در چهار ماه از سال مواجه است و ساخت این مخزن می‌تواند مشکل تأمین آب با احتساب رشد جمعیت این منطقه تا سال 1410 را به طور کامل برطرف می‌شود.

سرپرست امور آب و فاضلاب اسدیه در مورد آبرسانی به مسکن مهر این شهر نیز افزود: تاکنون اجرای عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر به طول 300 متر لوله پلی‌اتیلین با قطر 110 میلی‌متر انجام شده است.

*واگذاری انشعابات مسکن مهر تا پایان سال 91

خسروی بیژائم ادامه داد: تعداد 128 واحد مسکونی مسکن مهر در سال 89 واگذاری انشعاب شده و مابقی تا پایان سال 91 واگذار خواهد شد.

وی گفت: مسکن مهر شهر اسدیه از معدود پروژه‌هایی است که تمام تاسیسات زیربنایی آن مثل آب، برق و تلفن تأمین شده است و تمامی معابر مسکن مهر از شبکه توزیع آب شرب و بهداشتی برخوردار است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول