اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال

آبادان از طرح جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی برخوردار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست آبفای خوزستان گفت: با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال، مناطق شطیط و الوانیه در این شهرستان از طرح جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی برخوردار می‌شوند.

آبادان از طرح جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی برخوردار می‌شود

محمد علی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سال 91 از محل اعتبار فروش اوراق مشارکت عملیات اجرایی مناطق شهری و شرکتی آبادان در دستور کار قرار دارد که به تازگی کلنگ عملیات اجرایی فاضلاب منطقه سلیج غربی به زمین زده شد و پیمانکار آن در حال تجهیز کارگاه است.

وی با بیان اینکه طرح فاضلاب مناطق شطیط و الوانیه آبادان با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال از محل فروش اوراق مشارکت احداث شده است، افزود: طول شبکه و انتقال این طرح 25 کیلومتر و طول انشعابات آن 22 کیلومتر بالغ شده و جنس لوله‌های فاضلاب پی.وی.سی و پلی‌اتیلن است.

سرپرست آبفای استان خوزستان با این اینکه کارهای اجرایی فاضلاب در استان خوزستان با فروش اوراق مشارکت در حال انجام است، تصریح کرد: از آنجایی که حجم عملیات پیش‌بینی شده اجرایی در سال 91 معادل کل اعتبارات 20 سال گذشته است انتظار می‌رود که در دو سال آینده عملیات اجرایی فاضلاب آبادان به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل فاضلاب این شهرستان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی منطقه است، گفت: با اتمام این طرح فاضلاب آبادان سال آینده (11 ماه آینده) بیش از 20 هزار نفر از ساکنان مناطق شطیط و الوانیه از طرح جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول