اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دنا خبر داد

کمک 100 میلیون تومانی فرمانداری دنا به هوشمندسازی مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دنا از کمک 100 میلیون تومانی فرمانداری دنا به هوشمندسازی مدارس خبر داد.

کمک 100 میلیون تومانی فرمانداری دنا به هوشمندسازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مرادعلی پیوند عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برای معلمی تخصص لازم است و معلمی کار هر کسی نیست، توجه به آموزش و پرورش و جایگاه خطیر آن از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: تحول بنیادی یک سند همه‌جانبه است که تمامی مؤلفه‌های آموزش و پرورش را در بر می‌گیرد و همه ما موظفیم در اجرای هر چه بهتر آن بکوشیم و نقش‌آفرینی کنیم تا تغییرات در راستای سیاست‌های کلی آموزش و پرورش باشد.

پیوند گفت: بالاترین مرجع تصمیم‌گیری آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش بوده و مصوبات آن لازم‌الاجرا است و اعضای آن باید همواره درگیر مسائل آموزش و پرورش باشند.

فرماندار دنا افزود: باید برای آتیه آموزش و پرورش بنشینیم و برنامه‌ریزی کنیم چرا که در نهایت هدف پیشرفت تحصیلی، فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان مد نظر است.

رئیس شورای آموزش و پرورش دنا یادآور شد: ظرفیت برای کمک به آموزش و پرورش پایین است بنابراین از طرف فرمانداری مبلغ یک میلیارد ریال جهت هوشمندسازی به مدارس اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به تغییر در نظام آموزشی، تعداد هزار و 50 نیروی آموزشی در شهرستان دنا در حال سازماندهی هستند و نیاز است که تحولات برابر با نظام 3-3-6 و سیاست‌های آموزش و پرورش صورت پذیرد و با عملیاتی شدن این طرح در مدارس در سال جاری آموزش و پرورش با دقت و قدرت عمل کند. 

فرماندار دنا گفت: پنج مدرسه در شهرستان دنا به عنوان هیئت امنایی انتخاب شدند و این مدارس باید از محل بودجه خود مدارس، هوشمندسازی شوند.

پیوند تصریح کرد: طرح هجرت طرحی موفق و مطلوب در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بوده و خودباوری و خلاقیت فکری و ذهنی در بین دانش‌آموزان مستلزم استمرار طرح‌های مذکور است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دنا نیز گفت: 170 نفر در این مدیریت دوره 3-3-6 را پشت سر گذاشته‌اند.

علی‌اکبر آذر گفت: در دوره ابتدایی با کمبود نیرو روبه‌رو هستیم لذا در همه مقاطع سازماندهی به صورت عمومی انجام می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در 9 پایگاه صورت می‌گیرد و با توجه به این که هزینه سرانه دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان در تابستان در نظر گرفته نمی‌شود، در زمینه مالی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

آذر عنوان کرد: طرح هجرت در 11 مدرسه با همکاری اداره نوسازی و سپاه در حال انجام بوده و اولویت برای ترمیم مدارس ابتدایی است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول