اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی فارس:

رتبه کشتی و فوتبال را با اعتبارات آنها مقایسه کنید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی فارس گفت: ما با 5 میلیون تومان کشتی این استان را اداره می‌کنیم و آقای رویانیان میلیاردها تومان خرج می‌کند.

رتبه کشتی و فوتبال را با اعتبارات آنها مقایسه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب در جلسه امروز بعد از ظهر شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: با این اعتبار کم کشتی فارس امید نوروزی را تحویل داد که قهرمان جهان است و فوتبال کشور با میلیاردها تومان هزینه به سختی پنجم و یا ششم آسیا می‌شود.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در تاریخ کشتی فارس در یک میدان بین‌المللی یک نماینده از ورزش استان حضور یافته است.

عرب ادامه داد: امید نوروزی برای رسیدن به این مقام بسیار سختی کشیده چراکه او بچه جنوب شهر و دروازه کازرون است و برای رسیدن به قهرمانی، ابتدا در شهر، بعد در استان و سپس در کشور و بعد در آسیا و پس از آن در جهان و سرانجام در سهمیه المپیک خود را ثابت کرد.

وی بیان کرد: جالب است که برای استقبال از قهرمانان کشتی هیچ مسئولی به فرودگاه نمی‌آید و در حالی که رئیس جمهور به طور سرزده برای بدرقه کاروان المپیک به فرودگاه می‌رود و در شیراز مسئولان فرودگاه ما را بازخواست می‌کنند که چه کسی گفته برای بدرقه بیایید.

این عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: امید نوروزی غیر از اینکه بچه مومن و معتقدی است سفیر انقلاب در جهان است و امیدواریم که مسئولان باور کنند به میزانی که به ورزش توجه کنند از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود.

سعید عبودی مدیرکل بازرسی استان فارس نیز در این نشست به تشریح ابعاد مختلف قانون نظارت و ارتقای سلامت اداری پرداخت.

وی اظهار داشت: اگرچه بسیاری از آمارهایی که توسط نهادهای رصد کننده جهان اعلام می‌شود در مورد ایران دارای وجوه منفی و بزرگنمایی شده است اما وجود فساد اداری در کشور زمانی خود ما آن را احساس می‌کنیم، قابل کتمان نیست.

عبودی ادامه داد: دوره آزمون و خطا گذشته و نظام و انقلاب اکنون وارد مرحله تثبیت شده و لازم است که در این دوره شایسته‌سالاری به طور کامل لحاظ شود چراکه نیروی انسانی متعهد و مجرب به تعداد کافی وجود دارد.

به گفته وی دستگاه‌ها در شیراز از لحاظ ارتقای سلامت نظام اداری رتبه‌بندی می‌شوند و در صورتی که هرگونه فرایند غیرقانونی توسط دستگاه‌های نظارتی خارج از دستگاه کشف شود، هیچ عذری از طرف مدیر و عوامل پذیرفته نیست چراکه آنها موظف بوده‌اند این موضوع را با نظارت دقیق کشف و به محض اطلاع پیگیر شوند.

محمدباقر صفوت رئیس اداره بهزیستی شیراز نیز در این جلسه گفت: باندهای مواد مخدر به طور دقیق گروه‌های هدف خود را بررسی کرده و به بهترین نحو اقدام به بازاریابی می‌کنند.

وی افزود: مواد مخدر صنعتی در کشور بیشتر توسط جوانانی با تحصیلات دیپلم به بالا مصرف می‌شود و نیاز به فراهم‌آوردن امکانات و مکان برای استعمال ندارد.

صفوت با نمایش عکس‌هایی از وجود توهمات شدید و روان‌پریشی در معتادان به شیشه سخن گفت که در خانه به دنبال شنود و دوربین مخفی می‌گردند و بیرون گذاشتن زباله توسط همسر را به رابطه داشتن وی با رفتگر تعبیر می‌کنند.

بنابر این مقدمات صفوت شیشه را خطرناک‌ترین مواد دانست که با نام‌های فانتزی فریب‌دهنده کانون خانواده و اخلاق را هدف گرفته است.

به گزارش فارس، پس از جلسه شورای اداری شهرستان شیراز، فرماندار و جمعی از مقامات حاضر در این جلسه از شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) بازدید کردند و 25 میلیون ریال به صورت شخصی از طرف مسئولان حاضر در این بازدید به این شیرخوارگاه هدیه شد.

همچنین در این نشست با اهدای هدایایی از زحمات امید نوروزی قهرمان کشتی جهان تجلیل و با دعای خیر حاضران راهی المپیک شد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول