اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری:

کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به مسابقات جهانی راه یافت

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: کاپیتان سابق تیم ملی کشتی فرنگی المپیک آتن به مسابقات جهانی پیشکسوتان راه یافت.

کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به مسابقات جهانی راه یافت

رحمت‌الله مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بهروز جمشیدی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشوری کشتی فرنگی، به مسابقات جهانی راه یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی کشتی فرنگی پیشکسوتان 28 تیرماه جاری در کشور لهستان برگزار می‌شود، افزود: امیدوارم کشتی‌گیر پیشکسوت این استان بتواند مقام خوبی را در این مسابقات کسب کند و دل تمام ایرانیان را شاد کند.

نایب‌ رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: جمشیدی در وزن 96 کیلوگرم کشتی می‌گیرد و او در این وزن افتخارات زیادی را برای کشور و استان چهارمحال و بختیاری کسب کرده‌ است.

مدرسی بیان داشت: جمشیدی تمرینات خود را به صورت منظم انجام می‌دهد که امیدوارم تا فرارسیدن زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان بتواند خود را به مرز آمادگی 100 درصد برساند.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری کشتی‌گیران با استعداد زیادی وجود دارد، گفت: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آنها در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش آنان در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول