اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران خبر داد

حضور کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان مازندران از حضور کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی جهان خبر داد.

حضور کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان

سید سعید آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: برای حضور در مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان قهرمانی جهان در بلغارستان ملی‌پوش ناشنوا مازندرانی در ترکیب تیم ملی به روی تشک می‌رود.

وی افزود: مجتبی لطیفی کشتی‌گیر سنگین وزن 120 کیلوگرم با درخشش خود در رقابت‌های قهرمانی کشور در اصفهان به عنوان کشتی‌گیر ناشنوا مازندرانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران درباره انتخاب مجتبی لطیفی گفت: این کشتی‌گیر سنگین‌وزن مازندرانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان کشور در اصفهان در فینال موفق شد فرهاد اسدی کشتی‌گیر اهل خراسان رضوی را شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

آرام تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان جهان شهریور ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار می‌شود.

وی از حضور چندین ملی‌پوش مازندرانی در تیم‌های مختلف ناشنوایان کشور خبر داد و اذعان داشت: در تیم‌های ملی ناشنوایان در رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، پینگ پنگ، شطرنج و دوومیدانی... چندین ورزشکار ناشنوا مازندرانی حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران در پایان مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران ناشنوا را کمبود امکانات ورزشی عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به محدود بودن ورزشکاران ناشنوا مسئولان باید نگاه ویژه‌ای از هر نظر به این ورزشکاران داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول