اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کانون مداحان کشور انجام شد

برگزاری آموزش تخصصی اصول و فنون مداحی در گلستان

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس کانون مداحان کشور آموزش تخصصی اصول و فنون مداحی در گلستان برگزار شد.

برگزاری آموزش تخصصی اصول و فنون مداحی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس کانون مداحان گلستان صبح امروز در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای حضور در این آموزش تخصصی از مداحان شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا دعوت به عمل آمده است.

محمدحسین کبیر با اشاره به اینکه استاد این کلاس رئیس کانون مداحان کشور است ابراز داشت: خرسندی یکی از مدرسان ممتاز در حوزه مداحی است که امید داریم ارائه سخنان این استاد برای مداحان گلستانی راهگشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه این نشست به منظور آموزش و فنون مداحی به منظور ارتقا بخشیدن سطح علمی مداحان و شاعران آیینی برگزار شده است خاطر نشان کرد: موضوع بحث جلسه باید و نبایدهایی است که در این حوزه باید رعایت شود تا مداحان در راستای رسالت خود موفق ظاهر شوند.

کبیر تصریح کرد: هدف این نشست جلوگیری از خرافات، بدعت‎ها و آسیب‌شناسی حوزه مداحی است.

دبیر کانون مداحان کشور با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه چندین مناسبت همانند وفات حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن(ع)، شهادت امیرالمؤمنین(ع) و لیالی قدر را در پیشرو داریم که توصیه می‎شود مداحان با منابع مستدل، معتبر و موثق به آیین این مناسبت‎ها بپردازند.

وی متذکر شد: یکی دیگر از مباحثی که در برپایی این نشست مؤثر بوده است توصیه‎های مقام معظم رهبری پیرامون اصول و فنون مداحی و جایگاه مداح در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول