اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز ماه نزول قرآن صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم رمضان با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: مراسم رمضان با قرآن در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم رمضان با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم معنوی رمضان با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 21 و 30 دقیقه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء دوم، در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود، برنامه‌هایی چون قرائت دلنشین قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، سخنرانی و برگزاری مسابقه و اهداء جوایز متبرکه (کمک هزینه سفر عمره مفرده و مشهد مقدس) به قید قرعه به مرحله اجرا در می‌آید.

آیت‌الله ممدوحی و حجج‌اسلام معین شیرازی و کاردان به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک رمضان، سخنران این مراسم نورانی هستند.

این مراسم همزمان به‌ صورت زنده از سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام پخش می‌شود و همچنین هر شب مسابقه اینترنتی در سایت آستان مقدس برگزار می‌شود.

روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام روزه‌داران در این ماه پرخیر و برکت، مقدم تمام زائران و شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها را گرامی داشته و ویژه برنامه لیالی نورانی قدر را نیز متعاقباً به اطلاع می‌رساند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول