اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بیجار در مجلس:

واگذاری سالن‌های ورزشی به فعالیت‌های غیرورزشی ظلم به ورزشکار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرانه کم 80 سانتی‌متری فضای ورزشی در این شهرستان، گفت: واگذاری سالن‌های ورزشی به فعالیت‌های غیرورزشی با این شرایط ظلم به ورزشکار است.

واگذاری سالن‌های ورزشی به فعالیت‌های غیرورزشی ظلم به ورزشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد بیاتیان در جمع روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: تمامی ادارات و نهادها موظف هستند درصدی از بودجه و اعتبارات خود را در راستای حمایت از ورزش هزینه کنند چراکه رونق ورزش موجب کاهش اعتیاد و مفاسد اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: مشکل اشتغال ورزشکارانی که در سطح ملی افتخارآفرینی کنند و مدال رسمی مسابقات ملی را دریافت کنند، برطرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از واگذاری سالن‌های ورزشی به نمایشگاه‌ها و سایر فعالیت‌های غیرورزشی، گفت: با توجه به اینکه سرانه ورزشی این شهرستان 85 سانتیمتر مربع برای هر نفر است باید از این اماکن بیشترین و بهینه‌ترین استفاده را برای ترغیب جوانان به ورزش به کار برد.

بیاتیان همچنین خواستار حمایت مالی کارخانه سیمان کردستان و معدن صبانور به عنوان بزرگترین واحدهای صنعتی منطقه از تیم‌های ورزشی شد و اضافه کرد: حضور تیم دوچرخه‌سواری بیجار در لیگ برتر کشور و حضور 17 ورزشکار بیجاری در رده‌های ملی بیانگر استعدادهای جوانان این شهرستان در عرصه ورزش است.

خلیل جمشیدی فرماندار بیجار هم در این جلسه از فعالیت 26 هیئت ورزشی با 900 ورزشکار سازماندهی شده در این شهرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون 12 سالن ورزشی و یک استخر سرپوشیده در این شهرستان برای استفاده ورزشکاران و ورزش‌دوستان وجود دارد و به‌ زودی خانه کشتی و سالن اختصاصی ژیمناستیک شهر بیجار نیز آماده بهره‌برداری خواهد شد.

در این جلسه روسای هیئت‌های ورزشی نبود پشتیبان مالی، هزینه بالای سالن‌های ورزشی، عدم حمایت ادارات از تیم‌های ورزشی، کمبود نیروهای متخصص و کمبود تجهیزات ورزش حرفه‌ای را از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران در این شهرستان عنوان کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول