اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

مازندران 201 شهید گمنام دارد/ 45 مزار شهدای گمنام فاقد بارگاه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران 201 شهید گمنام دارد.

مازندران 201 شهید گمنام دارد/ 45 مزار شهدای گمنام فاقد بارگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید مهدی کیاءالحسینی پنجشنبه شب در نشست خادمان شهدای گمنام استان مازندران در حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنای قائمشهر با بیان اینکه جنگ نرم نبرد بین فرهنگ‌هاست با اشاره به دوران دفاع مقدس و وقوع جنگ سرد در آن دوران، مبنای حضور مردم در جبهه‌های جنگ را انگیزه مردم برای حضور در میدان نبرد حق علیه باطل عنوان کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای صاحب انگیزه‌های نبرد، شناسایی و سازماندهی شدند که از این گروه عده‌ای به شهادت رسیدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اینکه دشمن در نبرد نرم با شناخت این عامل، درصد از بین بردن این انگیزه در بین مردم است که در این عرصه جنگ نرم، راهبری راهبردی هم به متخصصان دینی برمی‌گردد تا مردم با رجوع به حوزه‌های علمیه و روحانیت اطلاعات کافی را برای به کارگیری رهنمودهای شهدا کسب کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: مازندران 201 شهید گمنام دارد که از این تعداد 64 مزار شهید شناسایی و 19 گلزار شهید در حال احداث یا تکمیل شده، 45 مزار دیگر تنها یادمان داشته و فاقد بارگاه است.

وی با تاکید بر حسن خلق خادمان شهدای گمنام اذعان داشت: برای حضور زائران در بارگاه شهدای گمنام، مولفه‌های حسن خلق خادمان، نگهداری و مرمت گلزار شهدا بسیار مهم است، ولی بخش مهم توجه و جذب زائران به بارگاه شهدای گمنام به حاجت‌دهی شهدا بر می‌گردد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول