اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

کنگان الگوی وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: شهرستان کنگان الگوی وحدت شیعه و سنی است.

کنگان الگوی وحدت شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن است و در همه شرایط باید متقی باشیم.

وی با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی (ره) افزود: نماز جمعه برکات زیادی برای نظام و کشور داشته و امیدواریم با همت همه خیران و مسئولان شهرستان کنگان روند تکمیلی احداث مصلای شهر کنگان به عنوان بزرگترین مصلای جنوب کشور با سرعت طی و این پروژه عظیم در موعد مقرر به اتمام برسد.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: نماز جمعه از فرایض مهم الهی است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شده است.

محمودی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان نیز گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای تهذیب و تزکیه نفس است و باید از برکات این ماه بزرگ و عزیز نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به انتصاب دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: افزایش روابط میان مذاهب اسلامی، جلوگیری از امکان بهره‌برداری دشمنان دین از اختلافات مذهبی و ایجاد بستر وحدت بین فرق اسلامی بویژه در شرایط کنونی از مهم‌ترین وظایف این مجمع است.

محمودی با اشاره به حضور جامعه اهل سنت در شهر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان الگویی مناسب برای وحدت و همدلی شیعه و سنی است.

وی در ادامه گفت: امروز جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و همه اعم از شیعه و سنی باید در برابر جنایات دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان یادآور شد: مقاومت، ایستادگی و تبعیت از ولایت فقیه توسط رهبران حزب‌الله رمز پیروزی آنان بود و ملت بزرگ ایران نیز با این دو عنصر مهم استوار و پا برجا در برابر دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول