اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

اصولگرایان با وحدت در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم اصولگرایان با وحدت هرچه تمام انتخابات پیروزمندانه‌ای را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رقم بزنند.

اصولگرایان با وحدت در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی در جمع اصولگرایان خراسان‌شمالی اظهار کرد: بحث اصولگرایی یک بحث عام است، هر کسی که ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون را قبول داشته اصولگرا است.

وی افزود: البته ممکن است به خاطر برخی سلیقه‌ها، دیدگاه‌ها در این زمینه متفاوت باشد، لیکن رهبری همواره اصولگرایان و دلسوزان نظام را به وحدت دعوت کرده‌اند.

ثروتی تصریح کرد: بر همین اساس باید تلاش کرد تا حول محور وحدت و همگرایی فعالیت‌ها صورت گرفته و مسائل پیش برود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جریان انتخاب رئیس مجلس، اصولگرایان مجلس نظرات متفاوت داشته و دو گروه شدند، گفت: با این وجود هر کدام یک توجیه برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود داشته و در این زمینه تصمیم‌گیری کردند.

وی نظرات مردم را در مورد جریان اصولگرا مهم برشمرد و افزود: باید مردم در مورد عملکرد مجلس و دولت اصولگرا نظر بدهند، که به طور حتم این ارزیابی جایگاه اصولگرایان در نزد مردم را مشخص می‌کند.

ثروتی همچنین با بیان اینکه نشست‌های اصولگرایان باید تداوم داشته باشد، گفت:‌ رویکرد این نشست‌ها حفظ وحدت، وفاق و همدلی اصولگرایان بوده تا در عرصه‌های انتخابات بعدی نیز پیروزی نصیب اصولگرایان شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور حتم تمام مشکلات با وحدت قابل برطرف‌شدن بوده و کارها با این رویکرد پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مجلس همواره بحث گرانی و معضلات آن، تحریم‌ها و مسائل روز را مورد رصد و ارزیابی قرار می‌دهد، افزود:‌ در این زمینه مجلس با دعوت از وزرا و مسئولان ذی‌ربط در زمینه کنترل گرانی و همچنین موضوع تحریم‌ها مباحثی را با دولت مردان دارد.

* برای آمدن استاندار بومی اقدام کرده‌ایم

ثروتی با اشاره به اینکه در گذشته برای آمدن استاندار بومی اقدام کرده‌ایم، گفت:‌ با وجود اینکه زمینه برای آمدن استاندار بومی به استان فراهم بود، لیکن به دلایل نامعلوم این کار صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: خراسان‌شمالی از استان‌های کمتر توسعه یافته و محروم بوده و نیازمند کار و تلاش فراوان است.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، بیش از 300 موضوع در زمینه‌های مختلف حوزه انتخابیه از سوی وی پیگیری می‌شود.

* با نمایندگان خراسان‌شمالی هماهنگ هستیم

ثروتی همچنین با اشاره به اینکه وفاق و همدلی در نمایندگان استان و حوزه انتخابیه بجنورد وجود دارد، اظهار کرد: در بسیاری از موضوعات هماهنگی و انسجام وجود داشته و مسائل استان از این طریق پیگیری می‌شود.

وی گفت:‌ در این زمینه دغدغه‌ای وجود نداشته و تمام نمایندگان استان پیگیر و دلسوز هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا با وفاق و همدلی مسئولان استان، خراسان‌شمالی توسعه یافته و به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول