اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی بوشهر خبر داد

افزایش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از سوختگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: مرگ و میر ناشی از سوختگی در دو ماهه نخست امسال در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

افزایش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از سوختگی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از اداره کل پزشکی ‌قانونی استان بوشهر، علیرضا رضایی اظهار داشت: در دو ماهه نخست امسال پنج نفر بر اثر سوختگی (یک مرد و چهار زن) در استان بوشهر جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: این در حالی است که در دو ماهه سال گذشته مرگ و میر ناشی از سوختگی چهار نفر(یک مرد و سه نفر زن) بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر تصریح کرد: در دو ماهه نخست امسال استان‌های تهران 47 کشته، خوزستان 45 کشته و اصفهان با 48 کشته بیشترین موارد فوت بر اثر سوختگی را داشتند.

رضایی گفت: همچنین استان‌های تهران و اصفهان به ترتیب با 36 و 13 کشته بیشترین آمار مرگ بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را به خود اختصاص دادند.

رضایی اضافه کرد: در دو ماهه امسال 56 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با سال 90 که 64 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 12.5 درصد کاهش نشان می‌دهد و از تلفات رانندگی سال جاری 48 نفر مرد و هشت نفر زن بودند.

وی بیان کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 33 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 19 مورد در تصادفات درون شهری، سه مورد در جاده‌های روستایی و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی بوشهر افزود: همچنین در دو ماهه امسال، آمار 771 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد 564 نفر مرد و 207 نفر زن هستند.

رضایی اظهار داشت: مصدومین حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 26.4 درصد افزایش یافته و تعداد مصدومین حوادث رانندگی سال 90، 610 نفر بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول