اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

بخش ناچیزی از مصوبات سفرهای استانی در خراسان‌رضوی اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مصوبات سفرهای استانی، در خراسانرضوی به ‌طور کامل اجرایی نشده و تنها بخش ناچیزی از آن به مرحله اجرا رسیده است.

بخش ناچیزی از مصوبات سفرهای استانی در خراسان‌رضوی اجرایی شده است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تبلیغات کالاهای خارجی، یکی از کارهای اشتباهی است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز هم‌چنان ادامه دارد و باید جلوی این رویه گرفته شود.

وی ادامه داد: ذائقه جامعه را باید در بخش مصرف کالاها، به‌ خوبی مدیریت کرد اما در این قضیه تا حدودی کوتاهی می‌شود که مسئولان باید پاسخ‌گو باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: یکی از مهم‌ترین دستور کارهای مجلس شورای اسلامی، زمینه‌سازی فرهنگی برای مقابله با پدیده‌هایی مانند بدحجابی و هم‌چنین روزه‌خواری است.

پژمانفر تصریح کرد: در برخی مواقع، تذکرات بازدارنده از سوی نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی نیز در این زمینه واجب است.

وی با اشاره به طرح تعطیلی اصناف افزود: نه تنها با این طرح مخالف نیستم، بلکه تا حد زیادی با آن موافقم و برای این امر دلایل خاص خود را دارم.

پژمان‌فر افزود: ابتدا باید برای مردم تبیین شود که این طرح از سوی شورای اصناف استان خراسان‌رضوی اتخاذ شده و ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد و نیروی انتظامی تنها یکی از مجریان این طرح است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت تاکید کرد: در سه سفر نخست هیئت دولت به خراسان‌رضوی، مصوبات زیادی برای استان اتخاذ نشد و تنها در سفر چهارم دولت، حجم این مصوبات بالا رفت.

پژمانفر گفت: دولت باید تلاش کند تا با توجه به باقی مانده عمر سیاسی خود، تعهدات خود در قبال مردم را اجرایی کند، زیرا برای مثال در خراسان‌رضوی، بخش ناچیزی از مصوبات اجرایی شده است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول