اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری خراسان جنوبی مطرح شد

25 درصد مصوبات سفرهای استانی عملی نشده است / استاندار حاضر به پاسخگویی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه در حالی از عدم تحقق 19 مصوبه سفرهای استانی رئیس جمهور در سربیشه خبر داد که استاندار خراسان جنوبی حاضر نشد در این زمینه توضیح دهد.

25 درصد مصوبات سفرهای استانی عملی نشده است / استاندار حاضر به پاسخگویی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: 80 مصوبه ویژه شهرستان سربیشه رهاورد چهار سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

وی افزود: از این تعداد 25 مصوبه اجرایی، 36 مصوبه در حال اجرا و 19 مصوبه بر کاغذ مانده که باید تدابیری برای آنها اندیشیده شود.

* زیرساخت‌های سه شهرک صنعتی در سربیشه آماده است

فرماندار سربیشه از وجود منابع غنی سنگ در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: زیرساخت‌های سه شهرک صنعتی سنگ، مود و سربیشه آماده شده اما در بحث سرمایه‌گذار با مشکل رو به رو هستیم.

حسین‌پور با اشاره به خالی بودن چارت اداری بسیاری از ادارات از استاندار خواست دستور تبدیل نمایندگی‌های این شهرستان به اداره را صادر کند.

وی به وجود پایانه مرزی ماهیرود در شهرستان سربیشه اشاره کرد و ادامه داد: 80 درصد صادرات و واردات خراسان جنوبی از بازارچه ماهیرود انجام می‌شود.

فرماندار سربیشه یادآور شد: در حال حاضر تهدیدها در بازارچه مرزی ماهیرود به فرصت تبدیل شده است.

* در بحث مسکن مهر مود هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده است

حسین‌پور به مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های آخر دولت دهم قرار داریم اما در بحث مسکن مهر مود تاکنون هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار درصد از جمعیت شهرستان سربیشه در کمربند سبز امنیتی مستقر هستند.

فرماندار سربیشه یادآور شد: این اقدام موجب رونق اقتصادی استان شده به گونه‌ای که سربیشه توانایی تأمین گوشت قرمز استان را دارد.

* اعلام ساعات کاری ادارات خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه ساعات کاری ادارات استان در ماه مبارک رمضان را 8:30 تا 13 اعلام کرد.

قهرمان رشید افزود: این تصمیم به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات این ماه اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: در این راستا فعالیت اداری در استان صبح‌ها با یک ساعت تاخیر آغاز و در بعد از ظهر نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‌یابد.

* شهرداری‌های خراسان جنوبی منابع درآمدی مطلوبی ندارند

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهرداری‌های استان منبع درآمدی خوبی ندارند، از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود نسبت به شهرداری‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به مانند سایر جلسات پنج روز اخیر استانداری دعوت نشد اما در راستای رسالت خود به پوشش این جلسه پرداخت.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول