اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان:

دانش‌آموزان استثنایی از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان استثنایی از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند.

دانش‌آموزان استثنایی از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند

سعید ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با شورای دانش‌آموزی اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی استان اصفهان در سطح کشور برتر شد و قرار است شورای دانش‌آموزان پسران، در شوراهای برتر کشور (دانش‌آموزان استثنایی و عادی) در رامسر از تاریخ 25 تا 29 تیرماه شرکت کنند.

وی در خصوص مشکلات مطرح شده دانش‌آموزان در شورا، تصریح کرد: نبود سالن ورزشی برای دانش‌آموزان استثنایی، یکی از مشکلات آنها است و قرار است با کمک اداره‌کل نوسازی مدارس، سالن ورزش دانش‌آموزان استثنایی احداث شود و خیّر این کار هم مشخص شده است.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد مسابقات کشوری قرآن تاکید کرد: همکاران خواهر فرهنگی در مسابقات کشوری در چهار رشته (تفسیر جزء یک و دوم قرآن، قرائت، حفظ جزء یک و دوم و حفظ پنج جزء قرآن) در آذربایجان‌غربی شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: همکاران اعزامی به این مسابقات، چهار نفر بودند و موفق به کسب رتبه نخست در دو رشته تفسیر و حفظ جزء یک و دوم قرآن شدند.

ادیب در پایان اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات، با همکاران فرهنگی (عادی) در آینده نزدیک رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول