اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه نهبندان:

سوریه بهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را می‌پردازد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه نهبندان با اشاره به اوضاع کشور سوریه گفت: امروز سوریه بهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را می‌پردازد.

سوریه بهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ستاد اقامه نمازجمعه نهبندان با اشاره به سالروز تشکیل نخستین نمازجمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: مکتب اسلام برای نمازجمعه اهمیت زیادی قائل شده است.

وی ادامه داد: پیامبر در ارتباط با نماز جمعه می‌فرماید، "هر کس ایمان به خدا و قیامت دارد روز جمعه به نماز اهتمام می‌ورزد".

امام‌جمعه نهبندان نمازجمعه را مرکز حفظ ایمان عنوان کرد و افزود: نمازجمعه بخشی از کار دستگاه ولایت به شمار می‌رود.

خزاعی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان تصریح کرد: ماه رمضان یکی از ماه‌ها و مواردی است که خداوند در قرآن از آن به عنوان منشأ خیر و برکت یاد می‌کند؛ انسان در این ماه با روزه‌داری در واقع با معنویت انس می‌گیرد و برای مدتی هم که شده از دنیای مادی رها می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد تحولات و دگرگونی‌های زیادی در کشورهای مصر، عربستان و بحرین هستیم، گفت: مصر با مواضع اسلامی خود در دایره اسلامی قرار گرفته و آمریکا برای رخنه در این کشور وزیر امور خارجه خود را به این کشور اعزام می‌کند که با تظاهرات مردم مصری روبه‌رو می‌شود.

امام‌جمعه نهبندان اضافه کرد: سفر وزیر خارجه آمریکا هرگز اثری مثبت برای استکبار جهانی نداشت چون مردم مصر امروز بیدارتر از گذشته هستند و همانند گذشته از آمریکا اعلام انزجار می‌کنند.

خزاعی با اشاره به اینکه امروز سوریه بهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را می‌پردازد، اظهار کرد: دخالت کشورهای غربی و استکبار جهانی در اوضاع سوریه اگر چه خساراتی را برای مردم منطقه دارد اما رسوایی آمریکا را در پی داشته است چرا که استکبار جهانی همیشه سیاست یک بام و دو هوا را مدنظر دارد.

وی افزود: شدت بیداری اسلامی و موج خیزش اسلامی مردم عربستان متوقف شدنی نیست و این موج اسلامی، پایتخت و شهرهایی نظیر مدینه را فرا گرفته است.

امام‌جمعه نهبندان ادامه داد: فراگیر شدن موج بیداری اسلامی در عربستان در واقع زنگ خطر را برای حاکمان آل سعود به صدا درآورده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول