اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت اندیشه از امروز همزمان با سراسر کشور و شروع ماه پرخیر و برکت رمضان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان آغاز به کار کرد.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در این طرح 142 دانشجو متشکل از 91 خواهر و 51 برادر شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور برقراری و ادامه ارتباط و تعامل با دانشجویان در طول سال تحصیلی، هر دانشگاه این طرح را منحصر به دانشجویان خود برگزار کرده است.

شیرمحمدی عنوان کرد: برای دانشجویان دانشگاه که در دیگر استان‌های کشور ساکن هستند خوابگاه اختصاص داده شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشجویانی که در این طرح شرکت کنند 4 واحد درسی معارف از جمله اخلاق اسلامی، تفسیر موضوعی قرآن و انقلاب برای آنها منظور می‌شود.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی خاطرنشان کرد: چون هدف طرح ضیافت اندیشه فقط آموزشی نیست قسمتی از نمره دانشجویان به شرکت در برنامه‌های جنبی اختصاص دارد.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کلاس‌های حلقه‌های معرفت وکلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن را از جمله برنامه‌های جنبی این طرح ذکر کرد.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی مثل تیراندازی، مسابقات آشپزی ویژه بانوان، برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف 40 درصد و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های جنبی این طرح است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهارداشت: در سال‌جاری به ابتکار دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح در دانشگاه برای واحد جنگ‌نرم به صورت نمادین ماکت 24 ماهواره از شبکه‌هایی مانند شبکه خبری حوزه عرب، شبکه خبری قطر و تلویزیون گروهک کومله در فضای دانشگاه به همراه نصب ماکت پهباد در کنار هر کدام از این ماهواره‌ها قرار داده شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول