اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول ماه رمضان

نمایشگاه ضیافت در دشتستان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: از اول ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت در دشتستان راه‌اندازی می‌شود.

نمایشگاه ضیافت در دشتستان راه‌اندازی می‌شود

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مردم و دقت برای رفع نیازهای ایشان و افزایش سطح رفاه و آسایش ایشان از اهداف مهمی است که مدیران شهرستان دشتستان به آن توجه دارند و از همه توان برای تحقق آن استفاده خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: گرانی‌های اخیر و افزایش قیمت‌ها در بازار از مسائلی است که نگرانی مردم را به دنبال داشته و به دغدغه اساسی مسئولان شهرستان تبدیل شده و برای کنترل وضعیت موجود راهکارهای مختلفی ارائه شده است.

محمدزاده بیان داشت: کنترل و بازرسی مکرر از بازار و واحدهای تجاری و برخورد قاطع با گران‌فروشان و واحدهای متخلف از اساسی‌ترین برنامه‌های مدیران شهرستان دشتستان به منظور مقابله با گرانی‌ها و افزایش رفاه مردم است و در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان متولی اصلی تنظیم بازار همواره بر کنترل بازار تاکید داشته و اقدامات جامعی در این زمینه صورت پذیرفته است.

این مسئول ادامه داد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کنترل قیمت‌ها به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم در ماه میهمانی خدا در شهرستان دشتستان شدت یافته و در صورت مشاهده تخلفات یا ارائه گزارش تخلف توسط مردم شریف شهرستان به شدت برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت به منظور تامین اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های ارزشمند وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در ماه مبارک رمضان در شهرستان دشتستان شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در مرکز شهرستان گفت: در این نمایشگاه اجناس و اقلام ضروری و مورد نیاز مردم با قیمتی مناسب‌تر از قیمت عمومی بازار عرضه می‌شود و آماده ارائه خدمات به تمامی مردم شریف شهرستان دشتستان و رفع نیازهای ایشان هستیم.

محمدزاده تصریح کرد: برای کنترل قیمت مرغ در بازار اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته و ممنوعیت خروج گوشت مرغ از استان و فروش مرغ زنده از مهم‌ترین این تدابیر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اذعان داشت: همکاری دامپزشکی در این زمینه ضروری است و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول