اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی کوثر:

تحقق اشتغال مددجویان مهمترین وظیفه بهزیستی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوثر گفت: تحقق اشتغال، فراهم آوردن زمینه تحصیل، بیمه و مسکن مددجویان بهزیستی مهمترین رسالت مسئولان است.

تحقق اشتغال مددجویان مهمترین وظیفه بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عسگر اسکندرزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از مددجویان موفق بهزیستی شهرستان کوثر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید سه درصد تعهد اشتغال مددجویان بهزیستی را اجرایی کنند تا ما نیز بتوانیم با دست باز به اشتغال مددجویان اقدام کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید یاری‌گر بهزیستی در راستای تحقق اهداف این سازمان خدمات‌رسان باشند، افزود: بهزیستی به تنهایی قادر به انجام تعهدات و تامین خواسته‌ها و نیازهای مددجویان نیست و این امر تنها با همکاری دستگاه‌های یاری‌رسان تحقق یافتنی است.

رئیس بهزیستی کوثر با یادآوری اینکه روند خدمات‌رسانی به مددجویان بهزیستی این شهرستان تسریع شده است ابراز داشت: اساسی‌ترین هدف بهزیستی حمایت از مددجویان این نهاد است و در سال‌های اخیر حمایت از مددجویان رشد چشمگیری داشته است.

وی گفت: مددجویان بهزیستی نیازهای گسترده‌ای در تمام ابعاد و عرصه‌های اجتماعی دارند و باید تمام توان را برای حل مسایل و مشکلات ایشان به کار بگیریم.

این مسئول تصریح کرد: امروزه تحصیل، بیمه، اشتغال و مسکن چهار رسالت خطیر بهزیستی برای جامعه هدف است و در راستای تحقق آن باید تمام دستگاه‌های اجرایی یاری‌گر بهزیستی باشند.

رئیس بهزیستی کوثر افزود: در شهرستان کوثر شاهد بهره‌برداری و افتتاح چند واحد مسکن مددجویان بهزیستی هستیم که این مسئله در رفع نیاز مددجویان جامعه بسیار موثر است.

اسکندرزاده ادامه داد: این واحد‌های مسکونی مصوبه سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت است که در اختیار نیازمندان و مددجویان بهزیستی قرار گرفت.

این مسئول افزود: افتتاح مراکز مشاوره‌ای از مسایل مهمی است که در شهرستان کوثر انجام شده است.

وی همچنین بیان داشت: برگزاری دوره‌های ترک اعتیاد از اهداف مهمی است که توسط بهزیستی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بهزیستی کوثر  در پایان سخنان خود از پرداخت مستمری به 457 خانواده در کوثر خبر داد و گفت: پرداخت مستمری با هدف حمایت از خانوارهای نیازمند زیر پوشش یکی از فعالیت‌های بهزیستی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول