اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

تحویل 82 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تحویل 82 واحد مسکونی در هفته جاری به مددجویان بهزیستی استان بوشهر خبر داد.

تحویل 82 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر عزیزنژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با مددجویان بهزیستی دشتستان اظهار داشت: بهزیستی از نهادهای خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر تنوع و کیفیت خدمات به جامعه هدف بیشتر و بهتر شده است.

وی افزود: در سطح استان بیش از 55 هزار نفر از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و تلاش داریم رضایت خاطر این عزیزان را فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به تامین مسکن مددجویان بهزیستی خاطر نشان کرد: طی سه سال اخیر بیش از 280 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شده است.

عزیزنژاد از تحویل 82 واحد مسکونی در هفته جاری به مددجویان بهزیستی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 82 واحد از واحدهای یاد شده در هفته جاری به مددجویان استان بوشهر تحویل می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای مسکن مدد‌جویان برای سال جاری نیز 15 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و مورد پیگیری است که هنوز اختصاص پیدا نکرده است.

این مسئول یادآور شد: مصوبات ارزشمندی توسط دولت در سفرهای استانی به بهزیستی اختصاص یافت که پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت در زمینه مددجویان توسط این نهاد انجام شده و در سال جاری برای تحقق این مصوبات تلاش می‌کنیم.

عزیزنژاد گفت: تلاش برای فعال کردن نهضت مسکن مددجویان نیز در دستور کار این نهاد در سال جاری قرار دارد که به فضل خدا به نتایج لازم می‌رسیم.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال و فراهم کردن فرصت‌های شغلی مددجویان نیز از اولویت‌های کاری بهزیستی استان بوشهر طی سال جاری است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: باید تلاش بیشتر و مؤثرتری برای رفاه و آسایش مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام شود و در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول