اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بهار:

اعتبارات بهار جوابگوی مددجویان بهزیستی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار گفت: بهزیستی بهار در حال حاضر یک‌هزار و 464 مددجو را زیر پوشش دارد و در حالی که اعتبارات شهرستان جوابگوی نیاز نیست.

اعتبارات بهار جوابگوی مددجویان بهزیستی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فریدالدین حجت‌الاسلامی ظهر امروز در دیدار اعضای بهزیستی شهرستان بهار با امام جمعه اظهار داشت: بهزیستی شهرستان بهار در حال حاضر یک‌هزار و 464 مددجو را زیر پوشش دارد و در حالی که اعتبارات شهرستان در حال حاضر جوابگوی نیاز نیست که در همین راستا خیرین و نیکوکاران باید توجه ویژه‌ای به بهزیستی داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز هفته بهزیستی 25 تیر ماه و تلاش این اداره برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف یادآور شد: رویکرد امسال بهزیستی با شعار توانمندسازی با رویکرد حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در راستای نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و مسکن است.

امام جمعه بهار نیز افزود: در سازمان بهزیستی نباید تنها به توانبخشی و تأمین معاش مددجویان اکتفا کرد بلکه باید به بهسازی فرهنگ و دین مددجویان نیز پرداخت.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: کمک به افراد نیازمند و محتاج کار انبیاء الهی است، پس باید همانند آنها در کمک‌رسانی به مددجویان با حفظ عزت نفس آنها نیز اهتمام داشت.

وی تصریح کرد: تنها متولی بحث معلولان، سازمان بهزیستی است اما در روزگاری پیش از این، بهزیستی تنها مکانی برای نگهداری معلولان شناخته می‌شد که البته افق این نگاه در دولت نهم و دهم بهتر و جامع‌تر شده است.

فرماندار بهار نیز مصادف شدن هفته بهزیستی را با ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و خدایی شدن انسان‌ها، مایه خیرات و مبرات دانست و گفت: خوب است که در این ماه به فکر نیازمندان باشیم و با همت مسئولان و نیات خیر آنها، نسبت به روز قبل یک گام فراتر نهیم و در ارائه خدمات به جامعه هدف گام‌های بیشتری برداریم.

نصرت‌الله گلکارزاده تصریح کرد: اساس تشکیل بهزیستی خدمات‌رسانی به قشر نیازمند جامعه است، پس برای بهبود این خدمات‌رسانی باید از کارکنان آموزش دیده و متخصص استفاده کند.

در پایان به 30 نفر از توانمندان و نمونه‌های برتر بهزیستی بهار هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول