اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:

تصفیه‌خانه فاضلاب کوثر 14 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: افق طرح تصفیه‌خانه فاضلاب کوثر سال 1420 و جمعیت زیر پوشش آن 14 هزار و 521 نفر است.

تصفیه‌خانه فاضلاب کوثر 14 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب شهرستان کوثر اظهار داشت: در حال حاضر شبکه‌های اصلی‌، فرعی و خط انتقال 50  درصد و تصفیه‌خانه فاضلاب آن 15 درصد پیشرفت فیزیک دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: برآورد کل طرح بالغ بر 68 میلیارد ریال است که هزینه شبکه فاضلاب کیوی‌سفلی 23 میلیارد ریال، شبکه فاضلاب کیوی‌علیا 18 میلیارد ریال و تصفیه‌ خانه فاضلاب 27 میلیارد ریال است.                              

این مسئول بیان داشت: کلنگ‌زنی و عملیات طرح تصفیه خانه فاضلاب کوثر با حضور وزیر محترم نیرو در سال 90 در چهارمین دوره سفر هیئت دولت به اردبیل به زمین زده شده که بر اساس زمانبندی صورت گرفته پروژه فوق در سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن‌ز‌‌اده در ادامه ابراز داشت: عملیات احداث تصفیه‌انه فاضلاب کوثر پس از طی فرآیند مناقصه 23 میلیارد و 630 میلیون ریال واگذار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تصریح کرد: مشخصات واحدهای فرآیند منتخب تصفیه ‌خانه  لجن فعال با حوض آنوکسیک، واحد آبگیری به اندازه هشت متر و طول 20 متر و همچنین پساب بر اساس استاندارد سازمان حفاظت محیط زیست است.   

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت خدمات‌رسانی بخش آب و فاضلاب به مسکن مهر استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: با هدف ایجاد زیرساخت‌های بخش آب و فاضلاب در تولید مسکن مهر تاکنون 26 هزار و 550 واحد انشعاب خود را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: تاکنون از این تعداد پنج هزار و 900 واحد به بهره‌برداری رسیده و به تدریج مابقی واحدها نیز با تکمیل پروژه به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول با بیان این‌که آب و فاضلاب شهری استان در واگذاری انشعاب مجتمع‌های مسکونی مهر به صورت انفرادی هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: پوشش کامل جمعیت شهری در بخش آب و تأمین آب شرب با کیفیت و کمیت مناسب به همراه اصلاح شبکه آب و تأمین فشار و رفع کمبود آب از دیگر اولویت‌ها و رویکردهای این شرکت در سال‌جاری است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهرک‌ها و مناطق شهری تلاش می‌کنیم تا نیاز متقاضیان برخورداری از خدمات آب و فاضلاب را پاسخ مناسب دهیم تا هیچ‌گونه کمبود و نارضایتی را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول