اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

کاهش بودجه اصفهان در ازای افزایش مالیات تعجب‌آور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان از نظر درآمد در کشور رتبه دوم پس از تهران را دارد، گفت: کاهش بودجه اصفهان در ازای افزایش مالیات تعجب آور است.

کاهش بودجه اصفهان در ازای افزایش مالیات تعجب‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه تاکنون از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال رهبر فرزانه انقلاب استفاده نشده است، تصریح کرد: افزایش تولید مسئله امروز کشور است و حمایت از تولیدکنندگان سبب حل بسیاری از مشکلات کشور و حفظ اشتغال موجود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان رتبه نخست کشور را در جمع‌آوری زکات کسب کرده است، اظهار داشت: این امر نشان دهنده مذهبی بودن مردم این استان است.

رئیس شورای اسلامی اصفهان با اشاره به فعالیت خیران گفت: خیران در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارند و این امر توانسته بسیاری از مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف را مرتفع کند.

وی در ادامه با اشاره به اصل یک صدم قانون اساسی اظهار داشت: پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، ‌فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به ملاحظه‌های محلی بر عهده شورای اسلامی شهرها است.

حاج‌رسولیها اضافه کرد: شوراها یکی از ارکان‌های تصمیم گیر کشور محسوب می‌شود که مشکلات شهر اصفهان را می‌توان با مصوبات شورا برطرف کرد.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری امور دولتی به شوراهای اسلامی شهرها به نفع دولت است، گفت: در حال حاضر از تمام ظرفیت شوراهای اسلامی شهرها استفاده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از عملکرد صدا و سیمای مرکز اصفهان در معرفی علما و عرفای تخت فولاد اصفهان قدردانی کرد و تاکید کرد: علما و عرفای تخت فولاد گنجینه‌های بزرگ برای کل کشور محسوب می‌شوند که آشنایی با زندگی آنها سبب رشد و تعالی کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه استان اصفهان از نظر درآمد در کشور رتبه دوم پس از تهران را دارد، گفت: هر سال درآمد مالیاتی اصفهان افزایش و بودجه آن کاهش می‌یابد.

حاج‌رسولیها تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها درصدد گرفتن حق استان اصفهان در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول