اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید مازندران:

پروژه فرهنگی بنیاد شهید پیشرفت 90 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران درباره پروژه فرهنگی ورزشی گفت:‌ این پروژه در مجموع، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه فرهنگی بنیاد شهید پیشرفت 90 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید کهنسال بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری و بررسی پروژه‌های مهر ماندگار مازندران اظهار داشت: احداث مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید مازندران از ابتدای سال 88 آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون هفت میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار تخصیصی داشته است، تصریح کرد:‌ پنج میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده و یک میلیارد و 300 میلیون تومان از این اعتبار باقی مانده است.

کهنسال یادآور شد: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه دارای فازهای مختلف بوده که در فاز نخست که شامل سالن ورزشی و استخر است 75 درصد پیشرفت فیزیکی داریم، گفت:‌این پروژه در مجموع، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه از نظر اعتباری، مرکز هم تعهدی برای خود ایجاد کرده است، متذکر شد:‌ بخشی از اعتبار را استاندار مازندران و دستگاه استانی تخصیص دهند، این پروژه دیگر از منظر اعتباری مشکلی ندارد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول