اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی به صلاح نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: تعدیل 110 نیروی دانشگاه آزاد واحد بناب کار صحیحی نیست باید برای ابقای آنها برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی شود.

تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی به صلاح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: با وجود معضل بیکاری در کشور و وضعیت فعلی شهرستان، تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب صلاح نیست و باید برای ابقای آنها برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی شود.

برقی ادامه داد: با وجود اینکه از سویی معتقد هستیم دانشگاه آزاد بناب باید از لحاظ نیروی انسانی به تعادل برسد و هرگونه بکارگیری نیروی انسانی در آن مجموعه بر اساس معیارهای قانونی از جمله آزمون و گزینش باشد، اما تعدیل 110 نفر نیرو در حال حاضر و به صورت یکجا کار صحیحی نیست.

وی دلیل اصلی جذب و بکارگیری نیروهای اضافی در دانشگاه آزاد را دخالت نمایندگان مجلس در دوره‌های قبل دانست و اذعان کرد: عده‌ای از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز در جریان سفر اخیر استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان بناب در دیدار با ایشان در خصوص آینده شغلی خود اظهار نگرانی کرده بودند و تأکید داشتند که هیچ اقدامی برای تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب صورت نگیرد.

فرماندار بناب در عین حال تصریح کرد: در صورت تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب کارکنان شرکتی که دارای خانواده هستند، قطعاً بیکاری آنها تبعات منفی زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب خواست تا با هماهنگی مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه از بروز مشکلات اجتماعی برای شهرستان پیشگیری کند.

برقی همچنین ضمن درخواست از رؤسای دانشگاه‌ها برای حضور پررنگ در جلسات کارگروه‌ اجتماعی و فرهنگی شهرستان، از آنها خواست ضمن حضور فعال در این جلسات و ارائه راهکارهای کارشناسی شده، اعتبارات و توانمندی‌های پژوهشی دانشگاه‌ها را برای انجام کارهای تحقیقاتی برای حل معضل اجتماع بکار گیرند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول