اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا اعلام کرد

ارائه 55 مقاله ‌از سوی دانشگاه آزاد بویین‌ زهرا در کنفرانس‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا اعلام کرد: تا‌کنون بیش از 55 عنوان انواع مقالات علمی و پژوهشی از سوی این دانشگاه در کنفرانس‌های معتبر علمی ملی و بین‌المللی ارائه شده است.

ارائه  55 مقاله ‌از سوی دانشگاه آزاد بویین‌ زهرا در کنفرانس‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمود باغبان در همایش فرهنگ اسلامی در بویین زهرا با اشاره به اینکه این دانشگاه در حوزه تولید علم و چاپ مقالات علمی جایگاه بسیار خوبی را در سطح دانشگاه‌های کشور دارد، اظهار کرد: تلاش برای توسعه علمی و افزایش توان کشور در این بخش باید همواره در اولویت برنامه‌ها و وظایف مسئولان قرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افزود: جمهوری اسلامی امروز به برکت داشتن جوانان و نخبگان رشید و با همت خود توانسته به کشوری قدرتمند و صاحب نفوذ در عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان امروز پرچمداران توسعه و پیشرفت در کشور هستند، تصریح کرد: نگاه ویژه به اقشار دانشجویان باید همواره به عنوان اصلی‌ مهم در افق توجهات و برنامه‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی قرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر 55 مقاله علمی و تراز اول از سوی این دانشگاه در سطح کشوری عرضه شده است، بیان کرد: قطعا تحقق تمام برنامه‌های توسعه‌محور در سطح استان‌ها و شهر‌های کشور به اراده و عزم جدی متولیان اجرایی و مردم بستگی داشته و به هر میزان که اقتدار علمی کشور افزایش یابد به همان میزان هم کشور از گزند دسیسه‌های استکبار در امان خواهد ماند.

باغبان افزود: در حال حاضر بیش از 25 طرح پژوهشی در سطح منطقه‌ای در این دانشگاه در حال پیگیری و اجرا است که هفت عنوان از این طرح‌ها به مرحله اتمام و پایان کار رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هشت عنوان کتب علمی و فرهنگی مختلف از سوی هیئت علمی به مرحله تأیید و چاپ نهایی رسیده است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و طی جلساتی که در این دانشگاه برگزار شد در حال حاضر تعداد دیگری از آثار و کتب‌ ارزشمند اساتید دانشگاه آزاد این شهرستان در حال گذراندن مراحل تدوین و نگارش مقدماتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با اشاره به تهدیدات و شبیخون‌های گسترده دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی عنوان کرد: لازم است که تولید آثار فرهنگی و محصولات دینی در جامعه و در بین جوانان عرصه را برای اقتدار کشور در حوزه فرهنگ فراهم کرده و سبب شکست دشمنان شویم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول