اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

نسبت به مناسب‌سازی محیط برای معلولان اقدام جدی شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: از دستگاه‌های اجرایی دشتستان می‌خواهیم نسبت به مناسب‌سازی محیط برای معلولان اقدام کنند.

نسبت به مناسب‌سازی محیط برای معلولان اقدام جدی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: توجه به تمامی اقشار جامعه از مسائلی است که در دولت‌های عدالت‌محور در دستور کار مسئولان قرار دارد و همه توان خود را در این راستا به‌کار گرفته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مناسب‌سازی فضای ادارات و دستگاه‌های دولتی برای دسترسی آسان معلولان و جانباران به امکانات از مسائل مهمی است که دولتمردان به آن توجه داشته‌اند و اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرفته است.

دهقائدی بیان داشت: در شهرستان دشتستان تاکنون اقدامات ارزشمندی در زمینه مناسب‌سازی فضا برای جانبازان و معلولین صورت گرفته و از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی که تاکنون در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده‌اند می‌خواهیم در کوتاه مدت آینده به آن توجه داشته باشند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: به منظور تغییر نگرش جامعه به معلولین، دفاع از حقوق ایشان و ارتقای بهداشت روان این قشر از جامعه شاهد برگزاری یک دوره مسابقه ویلچررانی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم که با استقبال معلولان ویلچرسوار مواجه شد.

علیرضا هوشیار اذعان داشت: در این مسابقه 25 نفر از معلولین ویلچرسوار شهرستان دشتستان حضور داشتند و به حاضران در این مسابقه هدایایی ارزشمند اهدا شد.

وی گفت: مناسب‌سازی فضای ادارات و دستگاه‌های دولتی به منظور استفاده آسان ایشان از امکانات دولتی از مسائلی است که تمام دستگاه‌های دولتی مکلف به انجام آن هستند و از ایشان می‌خواهیم در این زمینه کوتاهی نکنند.

هوشیار با اشاره به اینکه 13 دستگاه اجرایی به این مسئله توجه داشته‌اند عنوان کرد: تاکنون 13 دستگاه دولتی مرکز شهرستان نسبت به این امر اقدام کرده‌اند که 10 نورد نامناسب بوده و باید به اصلاح آن بپردازند و 15 دستگاه‌ اجرایی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان ابراز داشت: این امر سبب افزایش اعتماد به نفس جانبازان می‌شود و ایشان را قادر به انجام نیازهای روزمره‌شان می‌سازد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول