اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان نیز آغاز شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان نیز پس از آغاز به کار طرح ضیافت دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان برگزار شد.

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان نیز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان شنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: امسال برای شرکت در سومین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان 202 نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان، دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دانشگاه پیام‌نور کاشان، دانشگاه صنعتی بهبهان و دانشگاه تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل، استقبال از طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان را نسبت سال گذشته چشمگیر خواند و افزود: استقبال اساتید دانشگاه‌ها از طرح ضیافت اندیشه نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه، از تعداد 202 نفر ثبت‌نام‌کننده در این طرح 156 نفر آقا و 44 نفر خانم هستند ابراز داشت: از تعداد 202 نفر شرکت‌کننده در این طرح 82 نفر اساتیدی هستند که در سال گذشته نیز در این طرح شرکت داشتند و 120 نفر بقیه نیز امسال برای اولین بار در این طرح شرکت دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: از 202 نفر شرکت‌کننده در سومین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان 41 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 150 نفر دکترا و بقیه نیز مدارک خود را اعلام نکرده‌اند.

شاه‌فضل تصریح کرد: از میان اساتید شرکت‌کننده دانشگاه‌های کاشان در این طرح 98 نفر از دانشگاه کاشان، 86 نفر از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، هفت نفر از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، چهار نفر از دانشگاه پیام‌نور کاشان، دو نفر از دانشگاه بهبهان و یک نفر نیز از دانشگاه تهران هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری دو سویه کلاس‌ها برای پرسش و پاسخ عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی این کلاس‌ها امسال برخلاف سال گذشته ضبط نمی‌شود.

وی، برگزاری صبح و عصر کلاس‌ها، عدم برگزاری آزمون، حضور سه روزه خانواده‌ها در طرح، نقد فیلم و همچنین چهار سهمیه عمره دو نفره، یک سهمیه عمره سه نفره و سه سهمیه عمره یک نفره بر اساس قرعه‌کشی به همراه حضور و غیاب الکترونیکی را از ویژگی‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم طرح ضیافت اندیشه را طرح مبارکی در ماه مبارک رمضان دانست و بیان داشت: از این طرح باید بیشترین بهره‌برداری در زمینه‌های گوناگون اخلاقی، فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

محمدحسین اعرابی، طرح ضیافت اندیشه را ادامه طرح معرفت توسط وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد و گفت: طرح معرفت طرحی موفق بود که در ادامه اجرای آن، طرح ضیافت اندیشه نیز موجب تکمیل شدن این طرح و افزایش معرفت‌افزایی شد.

وی بر ضرورت اجرای چنین طرح‌هایی در جامعه دانشگاهی تأکید کرد افزود: امروز دشمن در جنگ نرم خود با جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ها را مورد تهاجم همه‌‌جانبه فرهنگی و بمباران اطلاعاتی قرار داده است.

اعرابی متذکر شد: برای مقابله با این هجمه گسترده دشمن نیاز جامعه نخبگان و فرهیختگان کشور به معرفت‌افزایی و اجرای طرح ضیافت اندیشه ملموس و مشهود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین پاسخگو بودن و به‌ روز بودن را وظیفه مضاعف اساتید در چنین طرحی دانست و اذعان داشت: اساتید می‌توانند به عنوان الگوهای مناسبی برای دانشجویان خود در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش مؤثر خویش را ایفا کنند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول