اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری

بیش از 55 درصد تصادفات در فلاورجان برون شهری بوده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فوریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فلاورجان گفت: در سه ماهه‌ نخست سال جاری بیش از 55 درصد تصادفات اتفاق افتاده در فلاورجان در حوزه‌های برون شهری بوده است.

بیش از 55 درصد تصادفات در فلاورجان برون شهری بوده است

مهران میرشمس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی فلاورجان در سه ماهه‌ نخست سال جاری یک هزار و 179 مأموریت را انجام داده است، اظهار کرد: 518 مورد از این مأموریت‌ها مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل مأموریت‌های انجام شده و حوادث رانندگی در سه ماهه‌ نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 20 و 10 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: از 518 حادثه‌ تصادفی در این مدت، 231 مورد در حوزه‌های شهری و بیش از 55 درصد معادل 287 مورد در مناطق برون شهری رخ داده است.

سرپرست فوریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فلاورجان با اشاره به یک مورد احیای موفق از سوی کارشناسان اورژانس 115 در بهار امسال گفت: در این مدت، 30 نفر بر اثر حوادث اورژانسی تصادفی و غیر تصادفی در شهرستان، جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: واحد آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی فلاورجان در سه ماه ابتدای امسال، با برگزاری دوره‌های آموزشی تعداد 278 نفر از گروه‌های هدف شامل پرسنل کارخانجات، شبکه‌ بهداشت، اداره برق، نیروی انتظامی و بسیج خواهران را با مهارت‌های احیای قلبی ریوی آشنا کرد.

میرشمس اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان با برخورداری از سه پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، 22 نفر پرسنل و یک اتاق فرمان در حال ارائه‌ خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول