اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری سپاه و صدا و سیمای اصفهان

طرح قرآنی « نگین آفرینش» در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: برای هدفمندی جزء‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان « نگین آفرینش» با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و صدا و سیمای اصفهان برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شود.

طرح قرآنی « نگین آفرینش» در اصفهان برگزار می‌شود

سروان محمد نصر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه نگین آفرینش اشاره به وجود امام زمان(عج) دارد،اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا قدمی برای هدفمند کردن قرائت قرآن کریم در این ماه برداریم و به همین منظور تصمیم گرفتیم با اجرای این طرح از شهروندان بخواهیم جزءخوانی روزانه خود را با نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) انجام دهند.

وی افزود: افرادی که مایل به شرکت در این طرح هستند پیامکی با نام « یا مهدی » به شماره 660003040 ارسال می‌کنند و به نیت تشکر از این افراد هر شب یک ربع سکه بهار آزادی به قید قرعه به فرد برگزیده اهداء می‌شود.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تصریح کرد: هر شب در برنامه زنده « ماه نور» که از ساعت 19 و 15 دقیقه تا زمان افطار پخش می‌شود اعلام این مسابقه و قرعه‌کشی برندگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در روز اول ماه مبارک رمضان تبلیغات میدانی نداشتیم و تنها در برنامه صدا و سیما این موضوع اعلام شده بود 10 هزار نفر در شب گذشته در این طرح شرکت کردند.

*‌ مسابقه کتابخوانی « نگین آفرینش» برگزار می‌شود

نصر با بیان اینکه قرار است مسابقه کتابخوانی  از 15 تا سی‌ام در پایگاه‌های بسیج مقاومت توزیع می‌شود، تصریح کرد: کتاب این مسابقه با نام « نگین آفرینش» نوشته محمد امین بالادستیان، محمد مهدی حائری‌پور و مهدی یوسفیان و پیرامون زندگی امام زمان (عج)، خصوصیات حکومت ایشان و پاسخ به شبهات مهدویت است و توسط مرکز تخصصی مهدویت ( بنیاد فرهنگی مهدی موعود) انتشار یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در روز قدس در ایستگاه «نگین آفرینش» ارائه کتاب مسابقه کتابخوانی و اجرای مسابقه پیامکی «نگین آفرینش» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول