اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سال‌جاری و به زودی

6 گلزار شهید در بهمئی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی گفت: تاکنون 26 گلزار شهید این شهرستان به طور 100 درصد ساماندهی شده و ساماندهی شش گلزار شهید را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

6 گلزار شهید در بهمئی ساماندهی می‌شود

حجت‌الله فروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار داشت: شهرستان بهمئی مفتخر به تقدیم 120 شهید والامقام بوده که در 75 گلزار آرمیده‌اند، از این رو ساماندهی این گلزارها از سال 85 شروع شده و تاکنون ادامه داشته است.

فروزی گفت: ساماندهی شش گلزار شهید در بهمئی را در آینده نزدیک در دستور کار داریم و جهت ساماندهی بقیه گلزارها باید اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا به این مطالبات به حق خانواده شهدا جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: از مجموع این گلزارها تعداد 26 گلزار به طور 100 درصد ساماندهی شده و 48 گلزار تاکنون ساماندهی نشده، ولی اعتبارات لازم در سال 91 جهت ساماندهی شش گلزار مصوب شده که در آینده نزدیک ساماندهی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی تاکید کرد: برای 42 گلزار تاکنون هیچ گونه اعتباری در نظر گرفته نشده و ساماندهی نشده‌اند که با مدیریت و تعامل خوب مدیرکل بنیاد و استاندار جهت ساماندهی بقیه گلزارها اعتبارات لازم پیش‌بینی ‌می‌شود تا به این مطالبه به حق خانواده شهدا جامه عمل بپوشیم و ساماندهی گلزارها در بهمئی کامل شود.

فروزی در ادامه به اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی برای اجرا در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم ختم قرآن، ادعیه و زیارات در منازل و محافل شهدا را در دستور کار داریم.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه شامل آموزش قرآن ویژه جامعه ایثارگری در محل کانون فرهنگی شاهد، برگزاری ویژه برنامه مسابقه تفسیر رمضان در بین جامعه ایثارگری به صورت خانوادگی و اهداء هدایا به نفرات برتر را در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی از برگزاری مسابقه فرهنگی تحت عنوان بیان جاوید جهت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، برگزاری ضیافت افطاری برای کارکنان و خانواده آن‌ها و برگزاری محفل انس با قرآن با دعوت از قاریان برجسته خبر داد.

این مسئول به برنامه‌های شب قدر و عید فطر اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر در حسینیه‌ها و منازل شهدا، برپایی مراسم شهادت حضرت علی (ع) با مشارکت سایر دستگا‌ه‌های فرهنگی و دعوت از جامعه ایثارگری جهت حضور یکپارچه در نماز پرشکوه عید فطر را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول